// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر جدیدی از Lenna’s Inception منتشر شد؛ اعلام قطع همکاری با چاکل فیش

استودیو Bytten Studio پس از انتشار تریلری از بازی جدیدش یعنی Lenna’s Inception، اعلام کرد که وظیفه‌ی انتشار این بازی را خود این استودیو برعهده خواهد داشت.

بازی Lenna’s Inception یک بازی سبک اکشن ماجراجویی الهام گرفته از بازی‌های زلدا است. این بازی از سری بازی‌های کلاسیک نینتندو الهام گرفته و تلاش کرده است تا انتظارات همه را دگرگون کند. استودیوی Bytten فرمول کلاسیک Zelda را تغییر داده است و آن‌‌را به دنیایی جذاب و دائما در حال ساخته شدن و پر از شخصیت های عجیب و دشمنان خطرناک تبدیل کرده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا کنید.

در بازی Lenna’s Inception قهرمان بازی مرده است. شما به‌عنوان لنا، یک معلم محلی، بازی می‌کنید که صدای یک فرد کهنسال مرده را می‌شنود که از او می‌خواهد جزیره آنها را از یک واقعه خطرناک نجات دهد. این یک پیشرفت عجیب و غریب است که می‌تواند به داستانی عجیب‌تر منجر شود. بااین‌حال اگر سازندگان بازی به خوبی این بازی را مدیریت کنند، داستانی جذاب خواهد بود.

به غیر از کیفیت داستان، این بازی چند کار جالب در ژانر خود انجام می‌دهد. بازی همانند سبک‌های روگ‌لایک از سیستم Procedural Generation بهره‌مند است و این به این معنی است که هیچ دور بازی یکسان نخواهد بود. این بازی همچنین شامل دو سبک گرافیکی مختلف و چند پایان مختلف است. پس واضح است که بازی Lenna’s Inception هنگام عرضه محتوای کافی خواهد داشت. همچنین این بازی دارای حالت کو آپ محلی نیز خواهد بود که باعث جذاب‌تر شدن این بازی می‌شود. بدیهی است که این بازی یک پروژه‌ی کاملاً جاه‌طلبانه برای استودیو خواهد بود.

استودیو Bytten علاوه‌بر انتشار تریلر جدید بازی Lenna’s Inception، اعلام کرد آن‌ها خودشان ناشر این بازی خواهند بود. پیش از این قرار بود بازی توسط استودیو Chucklefish منتشر شود اما هم‌اکنون به نظر نمی‌آید که هیچگونه ناسازگاری بین شرکت‌ها وجود داشته باشد و مشخص نیست که ادعاهای اخیر علیه Chucklefish نقشی در این تصمیم داشتند یا خیر.

بازی Lenna’s Inception به‌زودی برای پی سی منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده