نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

The Last of Us Part 2 بخش مهمی از برنامه‌ State of Play آینده خواهد بود

به زودی اطلاعات زیادی از بازی The Last of Us Part 2 در طی برنامه‌ی State of Play منتشر خواهد شد.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیوی ناتی داگ در حساب کاربری توییتر خود ویدیویی کوتاه را منتشر کرده است که به حضور بازی بسیار مورد انتظار این شرکت یعنی The Last of Us Part 2 در جریان برنامه‌ی State of Play آینده اشاره می‌کند. متاسفانه از این ویدیوی کوتاه اطلاعاتی را نمی‌توان به دست آورد چرا که صرفا یک چاقوی ضامن‌دار را در پس زمینه‌ای سیاه رنگ به نمایش می‌گذارد؛ اما می‌توان مطمئن بود که به زودی اطلاعات بسیار زیادی از این بازی منتشر خواهد شد.

آخرین باری که از بازی The Last of Us Part 2 نمایشی منتشر شد، در جریان کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه E3 2018 بود که دمویی از گیم‌پلی بازی به نمایش درآمد و تحسین همگان را برانگیخت. برنامه‌ی State of Play (برنامه‌ای مشابه به Nintendo Direct که به نمایش بازی‌های Playstation می‌پردازد) آینده طبق اعلام حساب کاربری پلی استیشن در تاریخ ۲۴ سپتامبر (‌۲ مهر) به نمایش در خواهد آمد. می‌توان امیدوار بود که شاهد نمایش گیم‌پلی مفصلی از قسمت دوم بازی The Last of Us به عنوان یکی از مهمترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن باشیم. همچنین، احتمال بالایی برای اعلام تاریخ عرضه‌ی بازی وجود دارد که هیجان این برنامه را بالاتر می‌برد.

در جریان State of Play قبلی، سونی از اولین تریلر گیم‌پلی بازی Final Fantasy VII Remake رونمایی کرد که در ادامه و در نمایشگاه E3 شاهد نمایش‌های مفصل‌تری از این بازی بودیم. همچنین نمایش اولین تریلر از بازی Predator: Hunting Grounds و اعلام تاریخ انتشار بازی MediEvil Remake نیز بخشی از این برنامه بودند.

برنامه‌ی State of Play در تاریخ ۲ مهر و در ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران به صورت لایو استریم به نمایش در می‌آید. شما می‌توانید توییت استودیوی ناتی ناگ را از طریق این لینک مشاهده کنید.

آیا شما نیز برای نمایش بازی The Last of Us Part 2 هیجان زده‌اید؟ به نظر شما از تاریخ عرضه‌ی بازی رونمایی می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده