// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

ماد جدید Resident Evil 2 Remake مستر ایکس را به کاراکتر فیلم It تبدیل می‌کند

به‌تازگی ماد جدیدی برای بازی Resident Evil 2 Remake ساخته شده که مستر ایکس را به کاراکتر پنی وایز فیلم It تبدیل کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

از زمان عرضه بازی Resident Evil 2 Remake تا به امروز مادهای مختلفی را دیده‌ایم که برای این بازی عرضه شده‌اند و هرکدام از آن‌ها، کاراکترهای بازی را به یکی دیگر از کاراکترهای خاطره‌انگیز بازی‌های ویدیویی تبدیل کرده است. از تبدیل لیان کندی به CJ و مستر ایکس به بیگ اسموک بازی Grand Theft Auto: San Andreas گرفته تا جایگزین شدن 2B به‌جای کلیر، از مواردی هستند که کاربران سعی کرده‌اند ازطریق آن‌ها تجربه متفاوت و بامزه‌ای را در اختیار مخاطب قرار دهند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی ماد فیلم It برای رزیدنت ایول 2 ریمیک ساخته شده است که مستر ایکس را به کاراکتر ترسناک پنی‌وایز تبدیل می‌کند. وجود پنی‌وایز در این بازی به‌جای مستر ایکس، قطعا می‌تواند لحظات جالبی را به‌وجود بیاورد؛ زیرا مستر ایکس به‌تنهایی پتانسیل ترساندن مخاطب را دارد و حال ترکیب حرکات وی با پنی‌وایز، مورد هیجان‌انگیزی است. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند ویدیو مربوط‌به کاراکتر پنی‌وایز و تعقیب کردن کلیر را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را در مورد این ماد با ما در میان بگذارند.

تماشا از یوتیوب

بازی Resident Evil 2 Remake توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Resident Evil 2 Remake اثری است که به‌مان اجازه می‌دهد پس از سال‌های خیلی طولانی، سرمان را بالا بگیریم و با غرور از بازگشت این مجموعه به روز‌های درخشانش بگوییم. بازسازی رزیدنت ایول 2، تجربه‌ای بی‌نهایت ترسناک است که در اتمسفری فوق‌العاده جریان دارد و آنقدر از گیم‌پلی ارزشمندی هم بهره می‌برد که بتوانیم بارها و بارها، تجربه‌اش را در قالب دو شخصیت اصلی آن تکرار کنیم. به این‌ها، گرافیک فوق‌العاده امروزی، صداگذاری عالی و یک روایت داستانی خوب را هم اضافه کنید تا متوجه شویم که چرا نباید Resident Evil 2 Remake را از دست داد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده