// دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲

بسته الحاقی جدید بازی Two Point Hospital با نام Close Encounters منتشر شد

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Two Point Hospital با نام Close Encounters با محوریت موجودات فضایی در دسترس قرار گرفت.

بازی Two Point Hospital که سال گذشته برای پی سی منتشر شد، یک جانشین معنوی برای بازی شبیه‌ساز کلاسیک Theme Hospital است و به تازگی سومین بسته‌ی الحاقی غیر رایگانش را دریافت کرده است. در این بسته‌ی الحاقی با نام Close Encounters، بازیکنان منطقه‌ی Chasm 24 را به امید کشف اسرار بیماری‌های غیرمعمول جدید جستجو خواهند کرد.

بسته‌ی الحاقی Close Encounters محتویات جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. شما سه بیمارستان جدید را در مکان‌های مختلف کیهانی افتتاح خواهید کرد که افتتاح هر یک از این موارد با چالش‌ها و ویژگی‌های خاص خودش همراه خواهد بود. همچنین، شما قادر خواهید بود انواع اشکال زندگی بیگانه را مشاهده کنید. این بسته‌ی الحاقی ۳۴ بیماری جدید را به بازیکنان معرفی می‌کند که ۱۱ مورد از این بیماری‌ها با شاخص‌های تصویری طنز نشان داده شده‌اند. شما باید برای درمان این بیماری‌های جدید، نهایت استفاده را از اتاق‌های جدید بکنید.

این اولین به‌روزرسانی بزرگی است که تیم سازنده‌ی بازی از زمان اعلام خریداری استودیو Two Point توسط سگا، منتشر کرده است. ماه گذشته عرضه‌ی بازی Two Point Hospital با انتشار تریلری برای کنسول‌ها تایید شد، اما همچنان مشخص نیست این نسخه شامل چه تعداد از این بروزرسانی‌ها خواهد شد.

بازی Two Point Hospital هم‌اکنون روی پی سی قابل دسترسی است و تا اواخر سال ۲۰۱۹ برای پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و همینطور نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بسته‎ی الحاقی Close Encounters را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده