// دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۲

بازی World War Z با آپدیت Proving Grounds میزبان چالش های هفتگی شد

به‌تازگی آپدیت بزرگ Proving Grounds بازی World War Z عرضه شده است و کاربران به چالش‌های هفتگی دسترسی پیدا کرده‌اند.

در گذشته بود که استودیو سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) و فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive)، به‌ترتیب سازنده و ناشر بازی World War Z، اعلام کردند که محتویات مختلفی را برای کاربران بازی درنظر گرفته‌اند که چالش‌های هفتگی، یکی از آن‌ها است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، آپدیت بزرگ Proving Grounds در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی World War Z قرار گرفته است و در جریان آن شاهد اضافه شدن چالش‌های هفتگی به بازی هستیم. 

چالش‌های World War Z ساختار متفاوتی دارند. بعضی از آن‌ها به‌گونه‌ای است که تمامی بازیکنان باید از یک سلاح استفاده کنند یا بعضی دیگر، به‌شکلی طراحی شده‌اند که بازیکنان با نزدیک شدن به یکدیگر، آسیب می‌بینند. بازیکنان با کامل کردن چالش‌ها پول داخل بازی دریافت می‌کنند و می‌توانند از آن برای خرید آیتم‌های شخصی‌سازی نظیر کلاه، کوله پشتی و موارد مشابه دیگر استفاده کنند. بااینکه مهم‌ترین بخش به‌روزرسانی Proving Grounds به چالش‌های هفتگی مربوط می‌شود، اما تیم سازنده یک سلاح جدید به‌نام FN FAL را به بازی اضافه کرده است.

همچنین تعدادی از باگ‌های بازی هم از بین رفته‌اند و World War Z بهینه‌تر از قبل شده است. در انتها مشخص شده است که به‌روزرسانی ذکر شده به پشتیبانی فصل اول بازی خاتمه داده است. البته اشاره کنم که این گفته بدین معنا نیست که تیم سازنده پشتیبانی خود از بازی را قطع کرده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از آپدیت Proving Grounds را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده