// دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۳

مبارز چهارم Super Smash Bros Ultimate از کاراکترهای SNK خواهد بود

اطلاعات فاش شده از علامت تجاری مبارز چهارم Super Smash Bros Ultimate نشان می‌دهد شاهد یک کاراکتر از جهان بازی‌های SNK خواهیم بود.

در حال حاضر کاربران بازی Super Smash Bros Ultimate منتظر کاراکتر بعدی این بازی هستند که در قالب چهارمین بسته الحاقی معرفی شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر باتوجه‌به لیست منتشر شده از شعبه بریتانیا نینتندو برای چهارمین مبارز بازی، متوجه واژه همکاری با SNK شده است. ازاین‌رو این سوال به‌وجود می‌آید که نینتندو کدام کاراکتر از بازی‌های SNK را برای سوپر اسمش برادرز آلتیمیت عرضه خواهد کرد.

به‌عبارتی انتظار می‌رود در آینده شاهد معرفی یکی از کاراکترهای The King of Fighters ،Metal Slug یا Samurai Shodown برای حضور در Super Smash Bros Ultimate باشیم. البته هنوز مورد خاصی به‌صورت رسمی اعلام نشده است. این شایعات در حالی است که یکی از کاربران ردیت، با انجام تحقیق‌های مختلف، متوجه شده است که چهارمین بسته الحاقی بازی SNK Heroines برای نینتندو سوییچ، علامت تجاری یکسانی با چهارمین مبارز سوپر اسمش برادرز آلتیمیت دارد. همچنین از نظر فضای مورد نیاز هم یکسان هستند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام یک از کاراکترهای جهان SNK به بازی مبارزه‌ای نینتندو راه پیدا می‌کند. در ادامه می‌توانید تصاویر موجود از مقایسه لیست منتشر شده برای مبارز چهارم SNK Heroines و Super Smash Bros Ultimate را در زومجی تماشا کنید.

Super Smash Bros. Ultimate

Super Smash Bros. Ultimate


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده