نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

از Ghost Recon: Breakpoint تا Dreams و Doom Eternal؛ نگاهی به برندگان جوایز گیمزکام ۲۰۱۹

در این مطلب، به‌معرفی برندگان جوایز گیمزکام ۲۰۱۹ می‌پردازیم و انتخاب‌های داوران این رویداد در بخش‌های مختلف را زیر ذره‌بین می‌بریم. همراه زومجی باشید.

قطار گیمزکام دوباره از راه رسید و امسال، به‌لطف دعوت جف کیلی از استودیوهای بازی‌سازی بزرگ و پرتعداد مثل کوالیشن گیمز، یوبیسافت، کپکام، الکترونیک آرتز و صدالبته دعوت شدن اشخاصی برجسته مثل هیدئو کوجیما، این قطار پرسروصداتر از همیشه در ایستگاه شهر کلن آلمان، آرام گرفت.

افتتاحیه‌ی گیمزکام امسال واقعا بزرگ، باشکوه و متفاوت بود. یک مراسم طولانی و شدیدا هیجان‌انگیز که حدودا ۷ ساعت به‌طول انجامید. این مراسم طولانی که به‌صورت ناپیوسته طی چند رویداد مختلف برگزار شد،‌ ابتدا با یک استریم از پیش‌ضبط‌شده‌ی نینتندودایرکت‌شکل از شرکت نینتندو، آغاز شد. در ادامه، یک اپیزود از سری برنامه‌های اینساید ایکس‌باکس و صدالبته استیدیا کانکت در دسترس بینندگان قرار گرفت و در پایان، مراسم افتتاحیه‌ی بزرگ گیمزکام موسوم به Opening Night Live با اجرای جف کیلی آغاز شد. مراسمی که طی آن، تریلرهایی پرتعداد و جذاب به‌نمایش درآمد و آثار پرتعدادی هم در آن معرفی شد؛ باوجود اینکه شاید مراسم نام‌برده به‌اندازه‌ای که جف کیلی از آن تعریف می‌کرد هیجان‌انگیز نبود اما، به‌عنوان افتتاحیه‌ی بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین رویداد گیم‌محور سال توانست به‌خوبی وظیفه‌ی خود را انجام دهد و گیمزکام ۲۰۱۹ با یک افتتاحیه‌ی شایسته و عالی کار خود را شروع کرد.

Opening Night Live

به‌رسم هر سال، طی مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام، آثار منتخب هیئت داروان که به رویداد ارسال شده بودند در بخش‌ها و سبک‌های مختلف، معرفی شدند که در این آیتم ویدیویی، برندگان جوایز گیمزکام ۲۰۱۹ را زیر ذره‌بین می‌بریم. آیتمی که در ادامه تماشایش خواهیم کرد، بخشی از لودینگ ۶۳ است. زومجی در لودینگ ۶۳ نگاهی جامع به‌گیمزکام ۲۰۱۹ انداخته که اگر طی این چند وقت نتوانسته بودید این رویداد را دنبال کنید،‌ تماشای این قسمت را از دست ندهید. در این قسمت از لودینگ همچنین به‌زندگی سم لیک، نویسنده‌ و کارگردان بزرگ هنر هشتم نیز پرداخته‌ایم که تماشایش واقعا توصیه می‌شود. لودینگ را سه‌شنبه‌ی هر هفته راس ساعت ۲۱:۰۰ می‌توانید در صفحه‌ی اصلی سایت و صفحه‌های زومجی در آپارات و یوتیوب دنبال کنید. در ادامه شما را به‌تماشای این آیتم ویدیویی دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات | دانلود از یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده