نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

جیمی بل با مایکل بی جردن در فیلم Without Remorse همبازی می‌شود

جیمی بل در حال انجام مذاکرات نهایی برای ملحق شدن به مایکل بی جردن در فیلم Without Remorse است.

شرکت پارامونت پیکچرز در حال ساخت فیلم جدیدی از مجموعه Tom Clancy's (تام کلنسی) است و مایکل بی جردن، بازیگر فیلم Black Panther (بلک پنتر)، نقش اصلی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است به جمع بازیگران فیلم Without Remorse اضافه شود. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، جیمی بل، بازیگر برنده جایزه بفتا، در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد همکاری با پارامونت پیکچرز برای حضور در این فیلم اکشن است. بل و جردن پیش از این در فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) با هم همکاری کرده بودند و حال قرار است در یک فیلم دیگر هم‌بازی شوند. بل نقش شخصیتی به‌نام رابرت ریتر را بر عهده دارد و او معاون رئیس عملیات سازمان CIA است. این شخصیت در دنیای کلنسی یکی از شخصیت‌های اصلی بوده و شاهد حضور او در چندین نسخه از رمان‌های آن بودیم.

مایکل بی جردن

جردن نقش شخصیت جان کلارک را بر عهده دارد که در ۱۷ رمان از تام کلنسی حضور داشته است و بیشتر به‌عنوان شخصیت دوم در مجموعه Jack Ryan (جک رایان) شاهد حضور او بودیم و او در رمان Without Remorse نقش اصلی را بر عهده دارد. او در این رمان در جنگ ویتنام در نیروی دریایی آمریکا خدمت می‌کند و به‌دنبال آن در رمان Rainbow Six، او در نیروهای ضد تروریستی چند ملیتی خدمت خواهد کرد. فیلم Without Remorse به‌منشا داستان جان کلارک خواهد پرداخت. استفانو سولیما، کارگردان فیلم Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سولدادو)، وظیفه کارگردانی فیلم Without Remorse را بر عهده دارد که در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط تیلور شریدان که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Hell or High Water (اگر سنگ از آسمان ببارد) و کارگردانی فیلم Wind River (رودخانه ویند) شناخته می‌شود، در حال بازنویسی است.

فیلم Without Remorse برای اکران در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. جیمی بل برای بازی در فیلم Billy Elliot (بیلی الیوت) جایزه بهترین بازیگر از جوایز بفتا را دریافت کرده بود و طی این سال‌ها شاهد حضور او در فیلم‌هایی چون فیلم King Kong (کینگ کونگ)، فیلم Jumper (جامپر)، فیلم Snowpiercer (برف‌شکن)، فیلم Skin (اسکین) و فیلم Rocketman (راکت‌من) نیز بودیم. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده