نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲

مکان فیلمبرداری سریال ارباب حلقه ها رسما تایید شد

آمازون به‌تازگی اطلاعاتی را از مکان فیلمبرداری سریال The Lord of the Rings به اشتراک گذاشته که از بازگشت به مکان فیلمبرداری فیلم‌های آن خبر می‌دهد.

ماه تیر امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) قرار است در کشور نیوزیلند انجام شود، اما تا به امروز شبکه آمازون واکنش رسمی به این موضوع نداشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمازون رسما مکان فیلمبرداری این سریال فانتزی و مورد انتظار را تایید و اعلام کرده است. به نقل از هالیوود ریپورتر، آمازون در ابتدا با انتشار توییتی که تنها حاوی پرچم نیوزیلند بود، توجه طرفداران ارباب حلقه ها را جلب کرد و در ادامه بیانیه رسمی منتشر شد که در آن سازندگان سریال تایید کردند که سریال ارباب حلقه ها قرار است در کشور نیوزیلند فیلمبرداری شود. جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی، شورانرهای سریال در بیانیه منتشر شده گفتند:

ما در جستجوی مکانی بودیم که بتوانیم دوره دوم سرزمین میانه و زیبایی این دوران کهن را خلق کنیم و به تصویر بکشیم. می‌دانستیم که باید مکان‌های باشکوهی با سواحل بکر، جنگل و کوهستان پیدا کنیم و همچنین خانه پشت صحنه فیلمبرداری، استودیوها و افراد کاربلد و با تجربه باشد. ما خوشحالیم که اکنون می‌توانیم رسما تایید کنیم که کشور نیوزیلند به‌عنوان خانه اصلی سریال The Lord of the Rings که براساس داستان جی آر آر تالکین در دست ساخت است، انتخاب شده است.

The Hobbit

پیش از این سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings و سه‌گانه فیلم The Hobbit (هابیت) هر دو به کارگردانی پیتر جکسون به طور کامل در کشور نیوزیلند فیلمبرداری و تولید شده بودند. پین و مک‌کی در ادامه از مهمان‌نوازی نیوزیلندی‌ها تمجید و از همکاری مردم و دولت تشکر و قدردانی کردند. این دو در ادامه گفتند:

ما از مردم و دولت نیوزیلند به‌خصوص شهر اوکلند تشکر می‌کنیم که از ما در این مرحله از تولید سریال حمایت کردند. از مردم کیوی (لقب نیوزیلندی‌ها) که بسیار مهمان‌نواز هستند، از ما استقبال گرمی کرده‌اند و از هم‌اکنون باعث شده تا در خانه احساس راحتی کنیم، تشکر و قدردانی می‌کنیم و ما به دنبال این هستیم تا همکاری‌های گسترده‌تری طی سال‌های آینده داشته باشیم.

پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر فیلمبرداری بخش‌هایی از سریال در کشور اسکاتلند منتشر شده بود که فعلا این موضوع توسط آمازون تایید یا تکذیب نشده است. همچنین در خبرهای دیگر در رابطه با سریال ارباب حلقه‌ها، گفته می‌شود که مارکلا کاونا و ویل پولتر قرار است در سریال The Lord of the Rings نقش آفرینی کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده