نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

کوجیما به شایعات حضور کیانو ریوز در بازی Death Stranding واکنش نشان داد

آیا کیانو ریوز در بازی Death Stranding حضور دارد؟ کوجیما پاسخ می‌دهد.

کیانو ریوز این روز‌ها به علت بازی در نقش جان ویک (John Wick) در سری فیلم‌هایی با همین نام حسابی طرفدار پیدا کرده است. از طرفی هرچه به تاریخ عرضه‌ی بازی Death Stranding نزدیک می‌شویم، هیدئو کوجیما، کارگردان این بازی، بیش از پیش از همکاری‌های خود با بازیگران مطرح هالیوودی پرده بر‌می‌دارد. چندی پیش کوجیما عکسی از خود و کیانو ریوز در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرد که نشان می‌داد این بازیگر محبوب به استودیوی Kojima Productions در توکیو سری زده است که این قضیه باعث شد تا بازار شایعات و حدس و گمان‌های مختلف برای حضور کیانو ریوز در بازی Death Stranding میان طرفداران داغ شود. آیا بازیگر محبوب این روز‌های سینما سر از اتاق Motion Capture پیشرفته‌ی استودیوی کوجیما در آورده است؟

Hideo Kojima

با اینکه کیانو ریوز در بازی Death Stranding حضور ندارد، اما کوجیما علاقه‌ی زیادی داشته است تا از او در این پروژه استفاده کند

با توجه به این که کیانو ریوز در بازی مورد انتظار شرکت CD Projekt Red یعنی Cyberpunk 2077 حضوری پررنگ دارد و نقشی اصلی را ایفا می‌کند، بنابراین ایفای نقش دیگری از او در بازی‌های ویدیویی چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. کوجیما پیش از این اعلام کرده بود ریوز در بازی حضور ندارد اما با انتشار عکس اخیر، سایت GameSpot از او دوباره این پرسش را مطرح کرده است که آیا کیانو ریوز در بازی حضور دارد یا خیر؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، کوجیما در پاسخ به این پرسش اینگونه بیان می‌کند که با اینکه کیانو ریوز در بازی Death Stranding حضور ندارد، با این حال، کوجیما علاقه‌ی زیادی داشته است تا از او در این پروژه استفاده کند. زمانی بود که کوجیما به صورت جدی به این مساله فکر می‌کرد که از کیانو برای نقشی که برای مدس میکلسن طراحی شده است، استفاده کند. البته کوجیما پیش از این نیز به این قضیه اشاره کرده بود اما اکنون اطلاعات بیشتری را از آن به اشتراک گذاشته است:

کیانو واقعا فوق‌العاده است. من دوستی نزدیک به نام نیکولاس رفن دارم. او مرا به مدس میکلسن معرفی کرد و من از مدس خواهش کردم تا در بازی من ایفای نقش کند. من پیش از اینکه با مدس کار را قطعی کنم، به دانمارک سفر کردم تا با نیکولاس باری دیگر صحبت کنم. به او گفتم که من بارها با مدس ملاقات کرده‌ام اما نیاز دارم تا با تو مشورت کنم که آیا واقعا باید با مدس کار کنم یا خیر؟ نیکولاس در پاسخ به من گفت که مدس عالی است اما بهترین گزینه کیانو ریوز است. کیانو در آن زمان مشغول ایفای نقش در فیلم The Neon Demon بود و نیکولاس واقعا قصد داشت تا من را متقاعد سازد که از او برای در Death Stranding استفاده کنم و من واقعا به این مساله فکر کردم که از کیانو به جای مدس میکلسن استفاده کنم.

 کوجیما در ادامه بیان کرد که حتی از افراد دیگری نیز نظرخواهی کرده است:

یک شب ما مشغول خوردن شام بودیم. و من به سرآشپز گفتم که دارم به استفاده از مدس میکلسن در بازی‌ خود فکر می‌کنم. حتی او نیز در جواب به من گفت با این که مدس را خیلی دوست دارد اما به نظرش کیانو ریوز برای ایفای نقش بهتر است. با این حال، من این نقش را برای مدس نوشته و او را در بازی خود تصور کرده بودم و در نهایت بسیار خوشحالم که پیشنهاد نهایی را به او دادم.

با توجه به نمایش‌ها و تریلر‌هایی که کوجیما از مدس میکلسن در بازی Death Stranding به نمایش گذاشته است، به نظر می‌رسد که رفتار آرام و نگاه تهدیدآمیز او بسیار به اتمسفر بازی نزدیک است و کوجیما تصمیم کاملا درستی برای استفاده از او در بازی خود گرفته است. در هر صورت برای خیلی از افراد این سوال پیش می‌آید که اگر کیانو ریوز در این نقش قرار می‌گرفت چگونه ظاهر می‌شد؛ سوالی که جوابی برای آن پیدا نخواهد شد. خبر خوشحال کننده این است که کوجیما واقعا به کار کردن با ریوز علاقه‌مند است و از تلاش برای همکاری با او دست برنخواهد داشت.

همان‌طور که پیش از این هم گفتم، کیانو فوق‌العاده است. بسیار عالی خواهد شد اگر ما دو نفر بتوانیم در آینده با یکدیگر همکاری کنیم. این همکاری می‌تواند در یک بازی، فیلم یا حتی برنامه‌ای تلویزیونی باشد که من در آینده ممکن است بسازم. بنابراین، شاید وقتی دیگر [با او همکاری کنم]. اما باید دوباره بگویم که مدس میکلسن هم واقعا عالی است. هنگامی که برای نخستین بار کیانو را دیدم، از ادب و احترام او بسیار حیرت‌زده شدم. واقعا آدم خوبی است. ما فقط یک سال با همدیگر تفاوت سنی داریم؛ بنابراین درک و فهم ما از مسائل گوناگون شبیه به هم است. من فکر می‌کنم که در آینده،‌ دوست دارم تا پیشنهادی کاری به کیانو بدهم.

بازی Death Stranding در تاریخ ۸ نوامبر ( ۱۷ آبان) برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نظر شما راجع به حضور کیانو ریوز به جای مدس میکلسن چیست؟ به نظر شما ریوز می‌توانست شخصیت منفی این بازی را به خوبی بازی کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده