نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

سریال Seinfeld به شبکه نتفلیکس خواهد آمد

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال Seinfeld قرار است در سال ۲۰۲۱ به این شبکه بیاید که شامل تمامی قسمت‌های آن خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس از اضافه شدن یک سریال سیتکام و کمدی قدیمی محبوب دیگر به سرویس استریم خود خبر داده است. در جنگ برای انحصاری کردن حق پخش سیتکام‌های قدیمی و محبوب، این شبکه با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که سریال Seinfeld (ساینفلد) قرار است به این سرویس استریم بیاید. این سریال کمدی و سیتکام که سه جایزه گلدن گلوب (جمعا ۱۵ بار نامزد شده) و ۱۰ جایزه امی (جمعا ۶۸ بار نامزد شده) دریافت کرده، قرار است در سال ۲۰۲۱ به فهرست کتابخانه برنامه‌های شبکه Netflix اضافه شود. همچنین نتفلیکس تایید کرد که تمامی ۹ فصل و ۱۸۰ قسمت سریال Seinfeld قرار است به فهرست برنامه‌های این سرویس استریم اضافه شود که در حال حاضر این سریال سیتکام شبکه NBC از طریق شبکه هولو (Hulu) قابل تماشا است.

در واقع شبکه هولو تا سال ۲۰۲۱ حق پخش سریال Seinfeld را در دست دارد و بینندگان این شبکه تا ۲ سال آینده تنها می‌توانند به تماشای سریال محبوب خود بپردازند. در حال حاضر نتفلیکس قرار است تا حدود ۵ سال سریال ساینفلد را در اختیار داشته باشد و پس از آن باید قرارداد جدیدی را امضا کند. اضافه شدن سریال Seinfeld یک اتفاق مهم برای شبکه نتفلیکس است؛ چرا که سریال Friends (دوستان) قرار است در بهار سال ۲۰۲۰ نتفلیکس را به مقصد HBO Max ترک کند و همچنین از ماه ژانویه ۲۰۲۱ سریال The Office (آفیس) نیز شبکه نتفلیکس را ترک خواهد کرد و قرار است از این به بعد در انحصار سرویس استریم جدید NBC و یونیورسال باشد. علاوه بر از دست دادن این دو سریال بسیار محبوب، نتفلیکس نیاز به سریال‌ها و برنامه‌های بیشتری برای رقابت با سرویس استریم جدید دیزنی پلاس از جمله‌ سریال‌های جنگ ستارگان و مارول نیز دارد.

جولیا لوئیس-دریفوس، مایکل ریچاردز، جیسن الکساندر، هایدی سوئدبرگ و آنی کرزن، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Seinfeld حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لری دیوید و جری ساینفلد نیز وظیفه ساخت این سریال کمدی موقعیت را بر عهده داشتند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده