// سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل This Is the Police 2؛ اجرای قانون در شهر مرزی

بازی موبایل This Is the Police 2 تلفیق هیجان‌انگیزی از چندین ژانر است و یک رمان تصویری خارق‌العاده را تحویل ما می‌دهد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل This Is the Police 2 دومین نسخه از سری محبوبی است که استودیو HandyGames آن را با آب و تاب فراوان روانه بازار می‌کند. این بازی اندروید و آیفون شما را وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌کند و مثل یک فیلم سینمایی اکشن، توان چشم برداشتن از آن را نخواهید داشت. همه‌ی عناصر به‌خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند و شلوغی بازی ضربه چندانی به پیکره‌ی اصلی بازی نمی‌زند و قطعا نام خودش را به‌عنوان یکی از بهترین‌های این پلتفرم ثبت می‌کند.

بازی آیفون This Is the Police 2 در اولین قدم شما را با گیم‌پلی اصلی بازی همراه می‌کند که یک تجربه نوبتی در جهانی تاریک است. شما باید شخصیت‌های خود را یکی یکی حرکت دهید و با استفاده از فرصت مناسب جنایتکاران و مجرمین را در تله بیندازید. سلاح‌ها و ابزارهای مختلف هم در منوی مخصوصی به شما داده شده است و باید در زمان مناسب از آن‌ها استفاده کنید. البته این بخش آموزشی است و تقریبا تمام کارهای لازم روی صفحه برای‌تان ظاهر می‌شود. از شوکر برقی گرفته تا لوله صدا خفه‌کن در اختیارتان است و برای عبور از در و پنجره و شیشه‌های مختلف باید از ترفندهای مخصوص پلیس که در فیلم‌ها می‌بینید، استفاده کنید. با اتمام نوبت شما نوبت به مجرمین می‌رسد و آن‌ها حرکات خرابکانه‌شان را انجام می‌دهند. شما باید آهسته حرکت و از جنبه مخفی‌کاری بازی استفاده کنید. در این حالت بدون اینکه مجال حرکت را به مجرمین بدهید، به‌راحتی آن‌ها را دستگیر خواهید کرد. با گذر از این بخش بازی رسما آغاز می‌شود و داستان و آشنایی با شخصیت‌ها را خواهیم داشت. صحنه‌های سینماتیک با گرافیک خاص بازی نمایان می‌شوند و متوجه می‌شویم که در این کلانتری چه می‌گذرد. نقشه کلی شارپ‌وود که یک شهر مرزی سرد و با اتفاقات خشونت‌بار است، نشان داده می‌شود و بازیکن کم کم متوجه می‌شود که This Is the Police 2 چه چیزهایی برایش دارد. قاچاقچیان، باند‌ها و پوپولیست‌ها شهر را فرا گرفته‌اند و تیم بزرگی از نیروهای ویژه پلیس برای مقابله با آن‌ها آماده می‌شوند. کنترل کلانتری مخصوص شهر برعهده شما است و باید برای رسیدن شهر به آرامش و نظم تلاش کنید. این هدف بسیار بزرگ و البته سختی است که باید با مهارت بالا به سمتش بروید.

This Is the Police 2

کلانتر جوانی به نام لیلی رید باید با یک جنایتکار که جک بوید نام دارد همکاری کند و شروران شهر را شناسایی کند. با وجود چنین داستانی در بازی This Is the Police 2 باید آرزو کنیم که جک آسیبی به لیلی نرساند و با یک خیانت کل شهر را دچار مشکل نکند. کلیت بازی داستان محور است و مدام وارد کات‌سین‌های مخصوصی می‌شویم که ما را با شخصیت‌ها آشنا می‌کند و شما باید در بخش‌هایی از بازی تصمیمات سخت و مهمی بگیرید. استراتژی در بازی اهمیت فراوانی دارد و برای تجربه بهتر این اثر شبیه‌ساز باید تکنیک‌های مهم پلیسی را درنظر داشته باشید. به‌صورت تاکتیکی به مجرمین نزدیک شوید و هیچگاه احتیاط خود را از دست ندهید. به‌موقع از تفنگ خود استفاده کنید و در هنگام ورود به ساختمان‌ها، ابتدا همه جای آن را بررسی کنید. با اینکه در ابتدا بازی کمی کند پیش می‌رود، اما باید حوصله به‌خرج دهید و داستان را کامل متوجه شوید.

معماها و چالش‌های مدیریتی بازی درواقع یک رمان تصویری تحسین برانگیز هستند که داستان را هم‌تراز گیم‌پلی این اثر قرار می‌دهند

تحقیق و بازجویی از کارهای مهم شما در بازی This Is the Police 2 است و باید سعی کنید که زندان را مدیریت کنید. شما مجرمین را به حبس می‌فرستید و اعتبار بیشتری کسب می‌کنید. شما یک کاراگاه واقعی هستید و باید شواهد و مدارک را به‌درستی پیدا کنید. مجرمین را به دادگاه بفرستید و اگر آن‌ها بی‌گناه شناخته شدند، شاید وقت آن باشد که به سالم بودن سیستم قضایی شک کنید. با این شک می‌توانید تحقیقات خود را نسبت به قاضی‌ها ادامه دهید و هرچه بیشتر یک شهر پاک را برای ساکنینش رقم بزنید. سلاح‌های مخفیانه بیشتر از تفنگ‌ها در بازی کاربرد دارند و به‌نوعی هر گلوله می‌تواند هزینه‌های زیادی برای زندگی یک پلیس داشته باشد. پس سعی کنید که به مجرمین نزدیک شوید و با یک ضربه کارساز آن‌ها را دستگیر کنید. مطالعات شما در بازی اهمیت زیادی دارد. این حقیقت حتی در گیم‌پلی بازی هم دیده می‌شود و بیشتر زمان شما به مدیریت استراتژیک کلانتری و همکاران‌تان ختم می‌شود.

This Is the Police 2

This Is the Police 2 ترکیب هیجان‌انگیزی از چندین ژانر محبوب است که ماه‌ها می‌تواند شما را درگیر این بازی کند

در بخش مدیریتی بازی This Is the Police 2 کار پیچیده‌ای دارید و باید افسرهای پلیس را به‌خوبی بشناسید. آن‌ها شخصیت منحصربه‌فردی دارند و برخی از آن‌ها از کار فرار و برخی هم از دستورات سرپیچی می‌کنند. شما باید نقاط قوت و ضعف افسرها را بشناسید و آن‌ها را برای ماموریت‌های مختلف اعزام کنید. با انتخاب اشتباه اعتبار خود را از دست می‌دهید که حتی ممکن است به قیمت جان شما تمام شود. پس سعی کنید زیردستان خود را کنترل و روی تعصب‌های خاص و رفتارهای اشتباهی که دارند کار کنید. این موارد با چندین نوار مخصوص در کنار هر افسر قابل مشاهده هستند و با اتمام هر ماموریت موفقیت‌آمیز، می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. در بخش مهمی از بازی باید نقشه شهر را بررسی کنید و مامورین مختلف را انتخاب کنید تا به گوشه‌ای از شهر اعزام شوند. آن‌ها به صورت زنده با ماشین راهی می‌شوند و در مدت‌زمان تعیین شده کار خود را به پایان می‌رسانند. البته این روند به انتخاب مامورین هم بستگی دارد و در ادامه کار شما پیچیده‌تر می‌شود. مامورین محدود هستند و باید مسافت و فاکتورهای دیگری همچون مهارت‌ آن‌ها را به‌خوبی بررسی کنید. با مراجعه به صفحه بهترین بازی های اندروید می‌توانید از آثار شاخص این پلتفرم باخبر شوید.

اگر بعد از مدت‌ها تصمیم گرفته‌اید که به سراغ موبایل بیایید، حتما باید بازی This Is the Police 2 را تجربه کنید و غرق در ماجراها و درام تحسین برانگیزی شوید که علاوه بر گیم‌پلی عالی‌اش می‌تواند شما را با داستان جذابی همراه کند. این روند تلفیق خوبی است که استودیو سازنده به‌خوبی از پس آن برآمده و تجربه نسخه اول بازی هم کمک زیادی به آن‌ها کرده است. شما می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور این بازی را برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. گیم‌پلی کوتاهی از مکانیزم‌های بازی در ادامه اضافه شده است و در صورت تمایل می‌توانید آن را دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی This Is the Police 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده