نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ انتشار بلوری فیلم The Lion King اعلام شد

والت دیزنی با انتشار تریلری تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم The Lion King را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم The Lion King (شیر شاه) تایید و اعلام شده است. شرکت والت دیزنی اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم که ترکیبی از تصاویر لایو اکشن و انیمیشن است، در تاریخ ۱۱ اکتبر امسال (۱۹ مهر) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی فیلم شیر شاه که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۲ اکتبر امسال (۳۰ مهر) خواهیم بود. همچنین دیزنی یک تریلر برای اعلام تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم The Lion King منتشر کرده که در آن گوشه‌ای از اتفاقات این فیلم لایو اکشن را به تصویر می‌کشد و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نسخه خانگی فیلم The Lion King دارای محتوای اضافه نیز خواهد بود که در آن شاهد بخش‌هایی از جمله پشت صحنه ساخت فیلم، موسیقی، طراحی حیوانات و جلوه‌های ویژه، بررسی چند صحنه خاطره انگیز فیلم و مقایسه آن با نسخه انیمیشن، دو موزیک ویدیو، توضیحات جان فاورو و تیم تولید، هفت موسیقی انتخابی فیلم و غیره، هستیم. همچنین تصاویر روی جلد نسخه‌های مختلف خانگی فیلم The Lion King از جمله نسخه استیل بوک نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

فیلم The Lion King

فیلم The Lion King

فیلم The Lion King

فیلم The Lion King که بازسازی انیمیشنی به همین نام که در سال ۱۹۹۴ منتشر شد، است، در واقع در ادامه بازسازی‌های دیزنی از انیمیشن‌های کلاسیک خود است که تا به امروز بیش از ۱.۶۱۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۵۳۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱.۰۸۳ میلیارد دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود و شیر شاه نه تنها دومین فیلم پر فروش در آمریکای شمالی و سراسر جهان است، بلکه در حال حاضر پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای جهان و همچنین پرفروش‌ترین بازسازی از انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی نیز محسوب می‌شود. علاوه بر تمام این موارد، فیلم The Lion King هفتمین فیلم پر فروش تاریخ سینما نیز است. 

دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، چویتل اجیوفور، بیانسه، سث روگن، جان الیور، بیلی ایکنر، الفری وودارد، جان کانی، فلورنس کازومبا، اریک آندره، کیگان-مایکل کی، ایمی سداریس، جی‌دی مک‌کرری و شهدی رایت جوزف، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده جان فاورو، کارگردان فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده