// سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 با محوریت رویدادهای Dream

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 منتشر شده است که مسابقات ویژه‌ای به نام Dream را نشان می‌دهد.

بازی انحصاری Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 در آبان ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و تا به امروز تریلرهای مختلفی از مسابقات و ورزش‌های این بازی در دسترس کاربران قرار گرفته است. شرکت سگا، سازنده بازی Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020، سعی دارد به‌واسطه کاراکترهای دوست داشتنی سری ماریو و سونیک، تجربه‌ی سرگرم کننده و لذت بخشی را ارائه دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت سگا تریلر جدیدی را از Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 منتشر کرده که رویدادهای Dream را نشان می‌دهد. درواقع این رویدادها شامل مسابقات مختلفی مثل تیراندازی، کاراته، ماشین سواری و موراد دیگری می‌‌شود، اما ظاهر متفاوتی نسبت‌به ورزش‌های ذکر شده در مسابقات المپیک دارد. برای مثال در مسابقه ریسینگ دریم، بازیکنان ازطریق هاوربرد در یک محیط فانتزی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

این در حالی است که در بخش تیراندازی دریم، بازیکنان در یک گالری قرار می‌گیرند و تابلوهای عکس و نقاشی مختلف در قالب اهداف برای آن‌ها نشان داده می‌شود. هر شخصی که بتواند امتیاز بیشتری را کسب کند، برنده خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 در تاریخ ۱۴ آبان ماه (پنج نوامبر) عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده