// سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

سی دی پراجکت رد: بخش چندنفره Cyberpunk 2077 با جهان بازی همخوانی دارد

مکس پیرس، طراح سطح سی دی پراجکت رد، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که بخش چندنفره Cyberpunk 2077 را به‌نحوی می‌سازند که با جهان بازی همخوانی داشته باشد.

مدتی پیش بود که سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر Cyberpunk 2077، اعلام کرد که بازی دارای حالت چندنفره است. در ادامه عده‌ای از کاربران ابراز نارضایی کردند و به این فکر افتادن که تیم سازنده، برای خلق یک بخش چندنفره تمرکز کمتری روی داستان و گیم‌پلی اصلی بازی داشته باشد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مکس پیرس، طراح سطح استودیو سی‌دی پراجکت رد، در گفت‌وگوی اخیر خود در مورد بخش چندنفره و فرآیند ساخت آن صحبت کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

نمی‌توانم در این مورد زیاد صحبت کنم، زیرا بازی هنوز مراحل ساخت و توسعه را به‌سر می‌برد؛ اما بخش چندنفره به‌نحوی در بازی قرار می‌گیرد که با اسطوره‌شناسی و جهان بازی همخوانی داشته باشد.

پیرس در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده که این حالت به بخش داستانی مربوط می‌شود. همچنین سی‌دی پراجکت در جریان تحقیق‌ و توسعه خود مطمئن خواهد شد که جدا از قابل قبول بودن بخش چندنفره برای سایرپانک 2077، آیا ساخت این بخش برای سی‌دی پراجکت هم عاقلانه است یا خیر. مکس پیرس در ادامه صحبت‌های خود افزود:

ما هنوز باید روی این بخش کار کنیم و در جریان فرآیند استخدام خود باید مطمئن شویم که افراد درستی را برای این کار استخدام می‌کنیم. تمرکز فعلی ما بخش تک‌نفره است و می‌خواهیم مطمئن شویم که جهان و داستان بازی به اندازه کافی برای تجربه بزرگ باشد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های طراح سطح سی‌دی پراجکت رد چیست؟ بازی Cyberpunk 2077 در ۲۸ فروردین ماه ۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده