// سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

Gears 5 بزرگترین عرضه را در بین بازی‌های نسل جاری مایکروسافت داشته است

به‌تازگی مشخص شده که Gears 5 در هفته اول عرضه خود سه میلیون بازیکن داشته است که اکثر این بازیکن‌ها، ازطریق Xbox Game Pass بازی را تجربه کرده‌اند.

مدتی است که بازی Gears 5 روانه بازار شده است و همچنین در هفته‌ای که گذشت، توانست رتبه دوم پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا را از آن خود کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت اعلام کرده است Gears 5، بهترین عرضه در میان بازی‌های انحصاری نسل هشتمی مایکروسافت را تجربه کرده است.

مایکروسافت در ادامه اعلام کرده که تعداد بازیکنان گیرز 5 در هفته اول انتشار، سه میلیون نفر بوده است. بیشتر این رقم مربوط‌به کاربران سرویس Xbox Game Pass می‌شود که روی ایکس باکس وان و کامپیوتر بازی را تجربه کرده‌اند. در مقایسه با نسخه پیشین، Gears 5 دوبرابر Gears of War 4 در هفته اول انتشار توسط کاربران تجربه شده است. ازاین‌رو این بازی توانسته است موفقیت بالایی را برای مایکروسافت و کوالیشن (The Coalition)، سازنده Gears 5، به‌همراه داشته باشد.

در ادامه مشخص شده است که گیرز 5 روی کامپیوتر هم عملکرد بسیار خوبی را داشته است. این بازی تبدیل به پرمخاطب‌ترین بازی Xbox Game Pass روی پی سی شده است. همچنین توانسته است لقب بهترین شروع را در میان بازی‌های استودیوهای ایکس باکس روی استیم، از آن خود کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی بازی Gears 5 لذت برده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده