// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

تیم های راه یافته به فینال مرحله حذفی دومین فصل لیگ حرفه‌ای Overwatch مشخص شدند

دو تیم Vancouver Titans و San Francisco Shock بعد از شکست رقبای خود به فینال مرحله حذفی رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch راه یافتند.

شب گذشته دومین فینالیست مرحله پلی‌آف دومین لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch مشخص شد و همه چیز برای برگزار بازی فینال آماده است. رقابت‌های دومین فصل لیگ اورواچ از اواخر بهمن سال گذشته شروع شد و بعد از سپری کردن چهار مرحله درنهایت هشت تیم راهی مرحله حذفی شدند. تیم‌های Vancouver Titans، Seoul Dynasty، Hangzhou Spark، Los Angeles Gladiators، New York Excelsior، London Spitfire، Atlanta Reign و San Francisco Shock همگی با قرار گرفتن در یک براکت دو حذفی به کار خود ادامه دادند و درنهایت دو تیم Vancouver Titans و San Francisco Shock توانستند در رقابت‌های دو شب گذشته جواز حضور در فینال بزرگ را به ‌دست آورند.

دانلود از آپارات

سال جاری خبری از تکرار شدن قهرمان نیست و هیچ‌کدام از فینالیست‌های سال گذشته نتوانستند دستاورد دوره قبلی خود را تکرار کنند. 

تیم Vancouver Titans که به‌عنوان نماینده منطقه آمریکای شمالی و کشور کانادا در این دوره از مسابقات حضور دارد، اولین فینالیستی بوده است که بدون واگذار کردن بازی‌های خود در مرحله حذفی توانست به فینال راه یابد. این تیم با اینکه بازی‌های سختی را پیش رو داشت ولی درنهایت توانست با شکست تیم‌های Seoul Dynasty، Los Angeles Gladiators و New York Excelsior شانس حضور در مرکز ورزشی ولز فارگو سنتر را به‌دست آورد و در مقابل چیزی نزدیک به ۲۰ هزار تماشاچی برای کسب عنوان قهرمانی فصل جاری وارد میدان شود.

دانلود از آپارات

در سمت دیگر فینال دیگر نماینده آمریکای شمالی حضور دارد که به‌عنوان نماینده شهر سان فرانسیسکو راهی فینال بزرگ شده است و با نام San Francisco Shock معرف حضور علاقه‌مندان به ورزش الکترونیک از جمله طرفداران بازی Overwatch است. این تیم با اینکه در اولین بازی خود در مرحله حذفی مقلوب تیم Atlanta Reign شد و به بخش بازنده‌ها سقوط کرد ولی بازیکنان تیم با این اتفاق ناامید نشدند و در چهار بازی بعدی خود که در مقابل تیم‌های London Spitfire، Los Angeles Gladiators، Hangzhou Spark و New York Excelsior برگزار شد با کسب نتیجه ۴:۰ حریفان خود را در هم کوبید و راهی فینال مسابقات شد.

دانلود از آپارات

بازی فینال قرار است در روز یک‌شنبه، هفتم مهر ماه در سالن ورزشی ولز فارگو سنتر شهر فیلادلفیا برگزار شود. علاقه‌مندان به دیدن این مرحله از رقابت‌های دومین لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch می‌توانند در ساعت ۲۲:۳۰ با مراجعه به کانال overwatchleague در توییچ از دیدن بازی فینال لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده