نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲

بازی Borderlands 3 در فروشگاه اپیک فروش بسیار خوبی داشته است

نسخه‌ی کامپیوتر بازی Borderlands 3 با این که در انحصار فروشگاه اپیک است، به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است.

بازی Borderlands 3 چندی پیش منتشر و با نقد‌های مثبت زیادی همراه شد. نسخه‌ی کامپیوتر این بازی طی قراردادی با شرکت اپیک تحت انحصار فروشگاه این شرکت درآمد و برای استیم منتشر نشد؛ تصمیمی که خشم بسیاری از طرفداران را به دنبال داشت. با این حال، طی جدیدترین اخبار بازی، رندی پیچفورد از استودیوی Gearbox (سازنده‌ی بازی) اعلام کرده است که بوردرلندز ۳ از لحاظ اقتصادی شروع بسیار قدرتمندی را روی پلتفرم پی سی تجربه کرده است.

پیچفورد در ادامه بیان کرد که تعداد بازیکنان همزمان این بازی دو برابر تعداد بازیکنان همزمان ثبت شده‌ی نسخه‌ی دوم در تمام دوران خود است؛ به طوری که پیچفورد و سایر اعضای استودیوی گیرباکس به شدت از این اتفاق هیجان‌زده شده‌اند.

رکورد بازیکنان همزمان روز انتشار بازی اما زیاد باقی نماند؛ چرا که روز به روز به تعداد بازیکنان این اثر افزوده می‌شود و این رکورد در حال جابه‌جا شدن است.

پیچفورد در این رابطه توضیح می‌دهد:

فروش بالای بازی Borderlands 3 انتظار ما را بالا برده است. به نظر می‌رسد که فروش بازی قوی بماند.

 

در توییتر نیز پیچفورد آمار بازی را اینگونه اعلام کرده است:

یک حقیقت جالب: روی نسخه‌ی کامپیوتر، تعداد بازیکنان همزمان بازی Borderlands 3 دوبرابر بیشترین میزان بازیکنان همزمان بوردرلندز 2 است. خدای من! شما فوق‌العاده‌اید!

 

در توییتی دیگر نیز پیچفورد به ثبت رکورد این بازی اشاره می‌کند:

 

به دلایلی، بازیکنان همزمان امروز، بیشتر از اعداد رکوردشکنانه‌ی دیروزند و این فوق‌العاده است؛ به طوری که انتظار ما را کاملا بالا برده است.

 

بوردرلندز ۳ تا فروردین سال آینده در انحصار فروشگاه اپیک است و بعد از آن می‌تواند به فروشگاه‌های دیگر مانند استیم بیاید. تاکنون هیچ آمار فروشی از نسخه‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی منتشر نشده است اما می‌توان امیدوار بود که به زودی این اطلاعات نیز به دست ما برسند.

بازی Borderlands 3 هم‌اکنون برای کامپیوتر (از طریق فروشگاه اپیک)، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

شما می‌توانید نظر منتقدان مختلف در سراسر جهان را راجع به این بازی از طریق این لینک مطالعه کنید و اگر بوردرلندز 3 را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را راجع به این تجربه با ما در میان بگذارید.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده