// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۶

تاریخ بتای عمومی بازی Nioh 2 اعلام شد

علاقه‌مندان به بازی Nioh 2 می‌توانند در تاریخ ۱۰ آبان ماه نسخه بتای عمومی این بازی را روی پلی استیشن 4 تجربه کنند.

چندی پیش بود که یک نسخه آلفا خصوصی بازی Nioh 2 در دسترس تعدادی از کاربران قرار گرفت که از سوی تیم نینجا (Team Ninja)، سازنده Nioh 2، برای تجربه‌ی بازی دعوت شده بودند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری شعبه آمریکا کوئی تکمو (Koei Tecmo)، ناشر Nioh 2، در توییتر اعلام کرده است که در آبان ماه بتای عمومی این بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

به‌عبارتی کاربران پلی استیشن 4 و علاقه‌مند به بازی Nioh 2، در تاریخ ۱۰ آبان ماه (یک نوامبر) می‌توانند بتای عمومی این بازی را تجربه کنند. همچنین این بتا تا ۱۹ آبان ماه (۱۰ نوامبر) در دسترس است. کوئی تکمو در ادامه اعلام کرده که دموی درنظر گرفته شده، دارای محیط و یوکای‌های جدیدی نسبت‌به مواردی است که در نمایش‌های توکیو گیم شو ۲۰۱۹ شاهد آن‌ها بوده‌ایم.

در گذشته تیم نینجا اعلام کرده بود که نزدیک به ۵۰ هزار نفر برای تجربه‌ی نسخه آلفای خصوصی Nioh 2 انتخاب شده‌اند. از آن‌جایی که نسخه بتای بازی به‌صورت عمومی در دسترس است، انتظار می‌رود کاربران متعددی این بازی را تجربه کنند. Nioh 2 برخلاف نسخه پیشین، دارای شخصی‌سازی کاراکتر است و می‌توانید کاراکتر خود را انتخاب و داستان بازی را آغاز کنید. همچنین داستان Nioh 2 هم از وقایع تاریخی سنگوکو ژاپن پیروی می‌کند و احتمال دارد شاهد حضور ویلیام، قهرمان نسخه اول، باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در مورد Nioh 2 چیست؟ Nioh 2 در اوایل ۲۰۲۰ به‌صورت انحصاری برای PS4 عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده