نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

نسخه متفاوت صحنه پس از پایان فیلم Iron Man به اسپایدرمن و X-Men اشاره می‌کند

مارول استودیو نسخه متفاوت و استفاده نشده‌ای از صحنه پس از پایان فیلم Iron Man را منتشر کرده که در آن به اسپایدرمن و X-Men اشاره می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نسخه متفاوتی از صحنه پس از پایان فیلم Iron Man (آیرون من) منتشر شده که اشاره جالبی به دو مجموعه محبوب دیگر مارول می‌کند. بدون شک این فیلم ابرقهرمانی که در سال ۲۰۰۸ اکران شد، گام محکم و قوی برای شروع دنیای سینمایی مارول بود، اما از همان زمان بسیاری صحبت‌هایی مبنی بر حضور شخصیت اسپایدرمن یا گروه X-Men در این مجموعه نیز شنیده می‌شد که هیچگاه تایید یا تکذیب نشدند. حال در حاشیه اعلام برندگان مراسم Saturn Awards، مارول استودیو ویدیویی را در این مراسم منتشر کرده که در ابتدای آن کوین فایگی، رئیس این مجموعه توضیح می‌دهد که ویدیویی قرار است اکنون پخش شود که تا به امروز استفاده و منتشر نشده بود که در این ویدیو شاهد نسخه متفاوتی از صحنه پس از پایان فیلم Iron Man هستیم. در این صحنه، نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون، به ملاقات تونی استارک با بازی رابرت داونی جونیور، می‌رود تا در مورد پروژه The Avengers Initiative صحبت کند، اما پیش از آنکه به سراغ این پروژه برود، او به فردی که توسط حشره نیش زده شده و میتونت‌ها اشاره می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این ویدیو در حالی منتشر شده که سونی پیکچرز بار دیگر همکاری خود با مارول را قطع کرده و در حال حاضر قرار نیست شاهد بازگشت اسپایدرمن به دنیای سینمایی مارول باشیم، اما در مقابل گروه X-Men (ایکس من) به خانه بازگشته و اکنون بخشی از دنیای سینمایی مارول خواهند بود که هنوز نحوه اضافه شدن این گروه مشخص نیست. با این حال، این ویدیو بخشی از نسخه کالکشن فیلم‌های The Infinity Saga (حماسه اینفینیتی) خواهد بود که ممکن است شاهد ویدیوهای بیشتری و جالب‌تری نیز باشیم که تا به امروز منتشر نشده باشند. همچنین در فیلم‌های ابتدایی مارول شاهد اشاره به مجموعه‌های دیگری نیز بوده‌ایم و شاید در ویدیوهای دیگر نیز به آن پرداخته شده باشد. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده