// یکشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴

تریلر بسته الحاقی جدید Gwent از بازگشت شخصیت قدیمی بازی ویچر خبر می‌دهد

تریلر جدید بسته الحاقی Iron Judgment بازی Gwent: The Card Game از بازگشت کاراکتر مجموعه Witcher یعنی Radovid خبر می‌دهد.

در میان بازی‌های کارتی به جرات می‌توان گفت که Gwent یکی از بهترین طراحی‌های هنری را یدک می‌کشد؛ به‌خصوص زمانی که بحث انیمیشن‌های کارت‌های پریمیوم بازی در میان باشد. این موضوع حتی در تریلر‌های این بازی نیز رعایت شده است؛‌ به‌طوری که در آخرین تریلری که برای بسته الحاقی Iron Judgment منتشر شده است شاهد یک نمایش دیدنی هستیم.

صدایی که در جریان تریلر جدید به گوش می‌خورد در واقع صدای کاراکتر Radovid است که در مجموعه ویچر حضور داشته است. با توجه به این موضوع احتمال دارد که داستان اصلی محتوای دانلودی بازی Gwent روی این شخصیت و ارتش North تمرکز داشته باشد.

همچنین سازندگان تایید کردند که مکانیزم‌های زره دوباره به این بازی برمی‌گردند و حتی بیش از ۸۰ کارت مجزا برای آنها در نظر گرفته شده است. در حال حاضر کارت‌های جدیدی که در میان کارت‌های پیشین معرفی شده است به این صورت است:

  • Cave Troll
  • Dwarf Berserker
  • Greater Brothers
  • Stunning Blow
  • Knickers (در واقع یک سگ است)

به نقل از وبسایت Gwent، کاربران حین تجربه بسته الحاقی جدید این بازی باید «باری دیگر نبرد Brenna را شروع کنند، از رمز و راز‌های Salamandra با خبر شوند یا اینکه به گروه مجرمان Gascon ملحق شوند.»

بسته الحاقی Iron Judgment بازی کارتی Gwent در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر ماه) منتشر می‌شود و هم‌اکنون برای پیش خرید کردن هم در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر تماشایی این بسته الحاقی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد تریلر و جدیدترین بسته الحاقی بازی Gwent با ما در میان بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده