نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳

هایلی اتول نقش اصلی زن قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible را بر عهده دارد

هایلی اتول تایید کرد که او قرار است نقش اصلی زن دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible را بر عهده داشته باشد.

هفته گذشته بود که کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان و نویسنده قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible (مأموریت غیر ممکن) تایید کرد که هایلی اتول، بازیگر نقش ایجنت پگی کارتر در دنیای سینمایی مارول، به جمع بازیگران این مجموعه اکشن بسیار محبوب اضافه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر نیز به این موضوع واکنش نشان داده است. اتول با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام تایید کرد که او قرار است در هر دو قسمت جدید فیلم مأموریت غیر ممکن حضور داشته باشد و همچنین او نقش اصلی زن فیلم Mission Impossible 7 (مأموریت غیر ممکن ۷) و فیلم Mission Impossible 8 (مأموریت غیر ممکن ۸) را بر عهده دارد که نقش مقابل شخصیت تام کروز، بازیگر نقش ایتن هانت خواهد بود. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از نقش اتول در فیلم منتشر نشده است.

دی ماه گذشته بود که پارامونت پیکچرز ساخت قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible را تایید و اعلام کرد که کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (مأموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (مأموریت غیر ممکن: فال اوت) برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی دو قسمت جدید این مجموعه اکشن نیز باز خواهد گشت. علاوه‌بر کروز و اتول، ربکا فرگوسن، سایمون پگ و وینگ ریمز، نیز قرار است در دو قسمت آینده فیلم مأموریت غیر ممکن بازگردند. همچنین اخیرا مک‌کوری تصویر از استوری‌برد قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible را به اشتراک گذاشته که ظاهرا به یکی از صحنه‌های اکشن این فیلم اشاره می‌کند و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

استوری برد فیلم Mission Impossible 7 و 8

فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به‌دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود. هنوز اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این دو قسمت منتشر نشده، اما این دو فیلم قرار است به‌صورت پشت سرهم فیلم‌برداری و تولید شوند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده