نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

مدس میکلسن به فیلم جدید نتفلیکس به کارگردانی الکساندر پین پیوست

مدس میکلسن قرار است در فیلم جدید الکساندر پین بازی کند که این فیلم برای شبکه نتفلیکس در دست ساخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدس میکلسن و شبکه نت فلیکس قرار است در یک پروژه جدید با یکدیگر همکاری کنند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شبکه Netflix در حال همکاری با الکساندر پین، کارگردان آثاری چون فیلم Sideways (راه‌های فرعی)، فیلم The Descendants (فرزندان)، فیلم Nebraska (نبراسکا) و فیلم Downsizing (کوچک‌سازی)، برای ساخت یک فیلم جدید است که او قرار است کارگردانی این پروژه بدون نام را بر عهده داشته باشد و علاوه بر اینکه نتفلیکس حقوق ساخت و انتشار این پروژه را به‌دست آورده، اعلام شد که مدس میکلسن، بازیگر نقش هانیبال لکتر در سریال Hannibal (هانیبال) و کایسیلیوس در فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج)، قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. 

الکساندر پاین

اگرچه بسیاری انتظار داشتند تا فیلم The Menu (منو) با بازی اما استون و رالف فاینز، فیلم بعدی پین باشد، اما او پیش از کارگردانی این فیلم ترسناک و کمدی قرار است فیلم دیگری را برای نتفلیکس کارگردانی کند و سپس به سراغ این پروژه برود. ارلند لوی، نویسنده فیلمنامه فیلم North (شمال)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید الکساندر پین را بر عهده دارد. این فیلم داستان یک پدر و دختر دانمارکی را دنبال می‌کند که در آن، یک روزنامه‌نگار دانمارکی به‌همراه دختر نوجوان خود یک سفر جاده‌ای را در سراسر آمریکا را آغاز می‌کنند و او در همین حال روی یک داستان برای روزنامه خود نیز کار خواهد کرد. با این حال، هنوز بازیگر نقش دختر شخصیت میکلسن انتخاب نشده است.

نتفلیکس امیدوار است که این فیلم در سال آینده و همزمان با فصل جوایز منتشر شود و این پروژه برای انتشار در پاییز سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه آینده در سوئد و دانمارک آغاز خواهد شد و در ادامه بخش‌های مختلفی از فیلم قرار است در ایالات متحده فیلمبرداری شود. اگرچه این پروژه پس از فیلم The Menu معرفی شده، اما پین همچنان به‌دنبال ناشر برای فیلم جدید دیگر خود نیز است که فعلا در یک پروژه دیگر قرار است با نتفلیکس همکاری کند که ممکن است موفقیت این همکاری باعث خرید حق ساخت پروژه دیگر او توسط نتفلیکس نیز شود، اما فعلا مذاکرات با دیگر شرکت‌های فیلمسازی ادامه دارد. همچنین نتفلیکس و میکلسن پیش از این در فیلم Polar (پولار) با یکدیگری همکاری کرده بودند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده