نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶

ماهور الوند در فیلم سینمایی عنکبوت با محسن تنابنده همبازی شد

ماهور الوند به فیلم سینمایی عنکبوت با کارگردانی ابراهیم ایرج زاد اضافه شد.

مدتی پیش خبری مبنی بر ساخت یک فیلم سینمایی براساس زندگی قاتل عنکبوتی منتشر شد. در ابتدا شایعاتی مبنی بر حضور پیمان معادی در نقش قاتل عنکبوتی به گوش رسید. پس از مدتی اما خبر رسمی ساخت فیلم «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد منتشر شد. حضور پیمان معادی در فیلم نیز پس از مدت کوتاهی تکذیب شد. اکتای براهنی نیز به عنوان نویسنده این فیلم سینمایی معرفی شد. تهیه‌کننده فیلم نیز جواد نوروزبیگی خواهد بود. حال، بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، ماهور الوند به فیلم سینمایی «عنکبوت» اضافه شده است. مراحل فیلم‌برداری «عنکبوت» به زودی آغاز خواهند شد. این فیلم ایرانی برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. 

ماهور الوند

پیش از اعلام خبرِ حضور ماهور الوند در «عنکبوت»، حضور محسن تنابنده و ساره بیات در این فیلم رسمی شده بود. محسن تنابنده ایفای نقش قاتل عنکبوتی را برعهده خواهد داشت. فیلم سینمایی «عنکبوت» روایتی از تصمیم مردی مبنی بر ریشه‌کن کردن فساد است. ابراهیم ایرج‌زاد، کارگردان فیلم سینمایی «عنکبوت» پیش از این فیلم سینمایی «تابستان داغ» را ساخته است. وی البته سابقه ساخت هفت فیلم کوتاه مانند «عشق یک روایت غمگین»، «چند کیلومتر دورتر»، «زنی پوشیده با گردنبند» و «نیستان» را دارد. اکتای براهنی، نویسنده فیلم سینمایی «عنکبوت» ساخت فیلم «پل خواب» را در کارنامه دارد.

ماهور الوند بازیگر نقش ستاره

ماهور الوند، بازیگر جدید فیلم سینمایی «عنکبوت» با فیلم سینمایی «دختر» پا به دنیای بازیگری در سینما گذاشت. وی سابقه بازی را در فیلم‌‌های «ملی و راه‌های نرفته‌اش»، «هت‌تریک»، «غلامرضا تختی» و سریال «نهنگ آبی» دارد. محسن تنابنده، دیگر بازیگر فیلم سینمایی «عنکبوت» در سریال «پایتخت» بازی کرده است. وی همچنین اکنون فیلم سینمایی «قسم» را به عنوان کارگردان روی پرده دارد. ساره بیات، بازیگر فیلم سینمایی «عنکبوت» در فیلم‌هایی مانند «جدایی نادر از سیمین» و «رحمان ۱۴۰۰» بازی کرده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره حضور ماهور الوند در فیلم سینمایی «عنکبوت» چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده