نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶

بازی Ring Fit Adventure برای نینتندو سوییچ معرفی شد

به‌دنبال انتشار یک تریلر عجیب‌وغریب از سوی نینتندو برای نمایش حلقه‌ی تناسب اندام، این کمپانی اقدام به معرفی بازی Ring Fit Adventure کرد که بازیکنان را از روی کاناپه بلند می‌کند.

پس از انتشار ویدیوی مرموزِ هفته‌ی گذشته که یک وسیله‌ی جانبی تازه برای تناسب اندام را در معرض نمایش قرار می‌داد، کمپانی نینتندو از یک بازی جدید با نام Ring Fit Adventure رونمایی کرد. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، آخرین تلاش کمپانی Nintendo برای جدا کردن بازیکنان از کاناپه، ماه آینده منتشر خواهد شد.

این دستگاه‌های تناسب اندام که در هر دو تریلر به نمایش درآمده است، رینگ-کان (Ring-Con) و پابندی (Leg Strap) هستند که بازیکنان با آن‌ها به تجربه‌ی بازی Ring Fit Adventure می‌پردازند. تنها کاری که باید انجام بدهید، نصب جوی‌کان‌ها درون فضای تعبیه‌شده‌ی رینگ-کان و پابند است و پس از آن برای تجربه‌ی بازی آماده خواهید بود. علاوه‌بر این، رینگ-کان دارای یک سنسور الکترونیکی است که قابلیت تشخیص میزان فشاری را که به آن وارد می‌شود، دارد. در مورد پابند هم باید بگوییم که این وسیله حتی به کوچک‌ترین حرکات بدن هم واکنش نشان می‌دهد. همچنین هر دو دستگاه بسته به سطح تناسب اندام کاربران، قابل شخصی‌سازی خواهند بود.

بازیکنان امکان پرواز، شیرجه زدن و موج‌سواری را خواهند داشت که بازی راه‌های خاصی را برای انجام این کارها در اختیارشان قرار می‌دهد

این بازی داستان یک اژدهای بدنساز را روایت می‌کند که خرابی بسیار بزرگی به بار می‌آورد و این بر عهده‌ی بازیکنان است که دنیا را نجات دهند. برخلاف هر بازی دیگری، بازی Ring Fit Adventure بازیکنان را مجبور می‌کند که بدن‌های خود را به منظور جابه‌جایی در جهان حرکت دهند. کاربران برای حرکت به جایی که می‌خواهند، باید از جای‌شان تکان بخورند. افزون‌بر این، بازیکنان امکان پرواز، شیرجه زدن و موج‌سواری را خواهند داشت که بازی راه‌های خاصی را برای انجام این کارها در اختیارشان قرار می‌دهد.

این بازی همچنین دارای یک سیستم مبارزه RPG-گونه است؛ به‌طوری‌که دشمنان در مواقع مشخصی ظاهر می‌شوند و بازیکنان باید با حمله‌های مربوط به تناسب اندام با آن‌ها مبارزه کنند. بیش از ۴۰ حمله‌ی مختلف در بازی وجود دارد که در چهار دسته طبقه‌بندی می‌شوند. برخی‌ از حمله‌ها مبتنی بر یوگا و برخی دیگر مبتنی بر عضله‌های اصلی بازیکنان است. با گذشت زمان، سطح بازیکنان افزایش می‌یابد و مهارت‌های بیشتری را کسب خواهند کرد. علاوه‌بر این، در این بازی شاهد مینی‌گیم‌های متفاوتی خواهیم بود و کاربران قادر به انتخاب از میان ورزش‌های سنتی نیز خواهند بود.

بازی Ring Fit Adventure در تاریخ ۲۶ مهرماه (۱۸ اکتبر) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و رینگ-کان، پابند مخصوص بازی و یک نسخه از این اثر از اقلام همراه آن خواهند بود. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی رینگ‌فیت ادونچر را در یوتیوب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

تماشا از یوتیوب


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده