نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

کاراکتر چهارم بازی Slay the Spire هم‌اکنون در فاز بتا قابل تجربه است

کاراکتر چهارم بازی Slay the Spire در دسترس قرار گرفته است و از حالا می‌توان برای پیش خرید نسخه‌های فیزیکی و نسخه‌ی Vinyl موسیقی بازی اقدام کرد.

در اوایل سال جاری میلادی، استودیو‌ی MegaCrit (مگاکریت) بازی روگ-لایک و دک بیلدینگ Slay the Spire را به‌صورت کامل در دسترس بازیکنان قرار داد. این بازی که از آن زمان برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 نیز پورت شده است، به‌سرعت مورد توجه بازیکنان و منتقدان قرار گرفت. حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، تیم سازنده‌ی این اثر اعلام کرده است که آن‌ها در حال فراهم کردن شرایط برای عرضه‌ی چهارمین کاراکتر قابل تجربه‌ی بازی هستند. به خاطر نحوه‌ی کار آپدیت‌ها در پلتفرم‌های مختلف، چهارمین کاراکتر بازی کار خود را از فاز بتا در کامپیوتر آغاز می‌کند و پس از تکمیل آزمون‌های عمومی، از طریق یک به‌روزرسانی رایگان به کنسول‌ها راه خواهد یافت. در توییتی که استودیوی مگاکریت در این‌باره منتشر کرده، آمده است:

چهارمین کاراکتر بازی برای تست از طریق فاز بتا در دسترس قرار گرفت.

Slay the Spire

برای آزاد کردن کاراکتر تازه، بازیکنان باید بازی را حداقل یک بار با کاراکتر قبلی معرفی شده یعنی The Defect به پایان برسانند. خوشبختانه، اگر قبلا این کار را انجام داده باشید، دیگر مجبور به انجام دوباره‌ی آن نخواهید بود. برای این دسته از بازیکنان، کاراکتر جدید بلافاصله پس از شروع بازی، در دسترس خواهد بود. همچنین این آپدیت در کنار کاراکتر چهارم، Relicها و Potionهای تازه، تغییراتی برای تعادل بازی و سورپرایزهایی را به همراه می‌آورد. علاوه‌بر این، سازندگان خبرهای جدید دیگری را نیز در خصوص بازی Slay the Spire اعلام کرده‌اند.

استودیو‌ی مگاکریت اعلام کرد که با ناشرشان یعنی کمپانی Humble Bundle (هامبل باندل) برای عرضه‌ی نسخه‌های فیزیکی بازی Slay the Spire همکاری می‌کند. این نسخه‌ها درحال‌حاضر برای پیش خرید برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس است. این استودیو همچنین اظهار داشت که آهنگسازی با نام کلارک ابود یک نسخه‌ی Vinyl ویژه از موسیقی متن بازی را منتشر می‌کند که به مانند نسخه‌های فیزیکی بازی، درحال‌حاضر می‌توان برای پیش خرید آن اقدام کرد. بازی Slay the Spire هم‌اکنون در پلتفرم‌های لینوکس، مک، Nintendo Switch ،PC و PS4 در دسترس است. اگر نسخه‌ی کامپیوتری بازی را تهیه کرده‌اید، درحال‌حاضر می‌توانید به سراغ تجربه‌ی به‌روزرسانی بتای تازه بازی بروید و در غیر این صورت، به‌زودی قادر به تجربه‌ی آن خواهید بود.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده