// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تاریخ انتشار بازی Rune II مشخص شد

استودیو Human Head اعلام کرد که بازی Rune II در ماه نوامبر در فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و پس از گذشت دو سال از معرفی بازی Rune II، بالاخره تاریخ انتشار آن در فروشگاه Epic Games به‌طور رسمی اعلام شد. استودیو Human Head اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۱۲ ماه نوامبر (۲۱ آبان ماه) منتشر خواهد شد و اواخر ماه جاری میلادی نیز شاهد برگزاری یک بتای رایگان از آن خواهیم بود. این استودیو در راستای اعلام تاریخ انتشار بازی Rune II، تریلری جدید هم از آن منتشر کرده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بتای رایگان این بازی که قرار است در تاریخ ۲۰ تا ۲۲ ماه سپتامبر (۲۹ تا ۳۱ شهریور ماه) برگزار شود، تنها شامل حالت Deathmatch بازی خواهد بود و بازیکنان از هم‌اکنون می‌توانند دموی بازی را از این لینک دریافت کنند تا در زمان مربوطه وارد بازی شوند. کسانی که قصد خرید بازی Rune 2 را دارند می‌توانند از سه نسخه‌ی Warrior Pack به قیمت ۲۹.۹۹ دلار، God Slayer به قیمت ۳۹.۹۹ دلار و نسخه‌ی دیگری با همین نام اما با محتویات بیشتر، یکی را انتخاب و خریداری کنند.

پس از مدت طولانی‌ای که از معرفی بازی گذشته است و مواردی که تاکنون به بازی اضافه شده است، شنیدن خبر تاریخ انتشار آن برای دوست‌داران این مجموعه خوشحال‌کننده است. بازی Rune II پیش‌تر و در سال ۲۰۱۷ با نام Rune: Ragnarok معرفی شده بود که پس از مدتی نام آن به Rune تغییر کرد. تمامی برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازی خوب به‌نظر می‌رسید و قرار بود که در سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار آن به‌صورت دسترسی پیش از موعد در فروشگاه استیم باشیم، اما به‌طور ناگهانی با خبر تاخیر آن مواجه شدیم. پس از مدتی استودیو Human Head خبر تغییر نام بازی را به Rune II اعلام کرد و همچنین از انحصاری بودن آن برای عرضه در فروشگاه اپیک گیمز خبر داد؛ خبری که این روزها از سوی توسعه‌دهندگان و ناشران زیادی شنیده می‌شود. بازی Rune II در تاریخ ۱۲ ماه نوامبر (۲۱ آبان ماه) به‌صورت انحصاری برای پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد انحصاری شدن بازی چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده