// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از NBA 2K20 تا Captain Tsubasa ZERO

این هفته از بازی متفاوت و جذاب Captain Tsubasa ZERO گرفته تا دو بازی Detention و Idle Top Bowling را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته سوم شهریور ماه بازی‌های نقش آفرینی، شبیه‌ساز و آرکید مختلفی برای پلتفرم موبایل در دسترس قرار گرفت. در میان بازی‌های عرضه شده، کاربران بازی‌های شبیه‌سازی و حل پرونده، می‌توانند بازی اندروید و آیفون This is the Police 2 را تجربه کنند. این در حالی است که علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی و مانگا، می‌توانند بازی آیفون و اندروید Saint Seiya Awakening را بازی کنند. در ادامه نگاهی کوتاه به بازی‌های عرضه شده این هفته خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Bastack Bal;

Bastack Ball

Bastack Ball یک بازی آرکید ورزشی از بازی بسکتبال است که بازیکنان باید توپ بسکتبال را از ارتفاع رها کنند. البته گیم‌پلی بازی متفاوت نسبت‌به ساختار بازی بسکتبال است و تیم سازنده تنها از نام و توپ این بازی استفاده کرده است.

دانلود بازی Bastack Ball

Blade Master – Mini Action RPG

Blade Master – Mini Action RPG

Blade Master یک بازی نقش‌آفرینی سیاه‌چال محور است که بازیکنان در جریان هر مأموریت خود وارد سیاه‌چال‌های مختلفی می‌شوند. هر سیاه‌چال دشمنان و باس فایت مخصوص‌به خود را دارد و بازیکنان به‌چالش کشیده می‌شوند.

دانلود بازی Blade Master - Mini Action RPG

Captain Tsubasa ZERO

Captain Tsubasa ZERO

اگر از هواداران انیمیشن ژاپنی کاپیتان سوباسا هستید، بازی Captain Tsubasa ZERO می‌تواند یادآور خاطرات خوب شما از آن انیمه جذاب و دیدنی باشد. در این بازی شما هدایت سوباسا و تیم او را برعهده می‌گیرید.

دانلود بازی Captain Tsubasa ZERO

Cell Corp

Cell Corp

در بازی Cell Corp، بازیکن وظیفه دارد از بدن خود محافظت کند. درواقع ویروس‌های مختلفی به سلول‌های بدن شما حمله می‌کنند و قبل از اینکه از صفحه‌نمایش عبور کنند، باید تمامی آن‌ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Cell Corp

Cares M

Cares M

Cares M یک بازی نقش‌آفرینی قهرمان محور است که بازیکن هدایت تیمی از قهرمان‌های داخل بازی را برعهده می‌گیرد تا علیه تاریکی و هیولاهای مختلف مبارزه کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این بازی، طراحی و گرافیک سه‌بعدی آن است که ظاهر جذابی دارد.

دانلود بازی Cares M

Detention

Detention

Detention روایت‌گر داستان کاراکتری است که در جریان یک رویداد ماوراءالطبیعی، وارد محیطی می‌شود که داستان‌های ترسناک انواع و اقسام قتل‌ها در مورد آن روایت می‌شود. اتمسفر دلهره‌آور به‌همراه مکانیزم اشاره وکلیک، از ویژگی‌هایی هستند که Detention را جذاب جلوه می‌دهد.

دانلود بازی Detention

Don’t Hug Me

Don’t Hug Me

در بازی Don’t Hug Me، بازیکنان هدایت حیوان‌هایی را برعهده می‌گیرند که باید سکو بازی‌های مختلفی را پشت سر بگذارند و از دست دختر بچه داخل بازی، فرار کنند. دراین‌میان موانعی هم برای شما قرار داده شده که روند انجام مراحل را، چالش‌برانگیز می‌کند.

دانلود بازی Don’t Hug Me

Dungeons & Puzzles: RPG Quest

Dungeons & Puzzles: RPG Quest

Dungeons & Puzzles: RPG Quest یک بازی سیاه‌چال محور است که تیم سازنده برای متفاوت کردن این بازی، از المان‌های بازی‌های Matching و معمایی استفاده کرده است. سیستم مبارزات بدین صورت است که در پایین صفحه باید توپ‌های رنگی یکسان را با یکدیگر تطبیق دهید.

دانلود بازی Dungeons & Puzzles: RPG Quest

EarthGang – Mirrorland

EarthGang – Mirrorland

EarthGang روایت‌گر داستان دو کاراکتر به نام‌های Olu و Wowgr8 است که گروه EarthGang را راه‌اندازی کرده و قصد دارند با پیشت سر گذاشتن موانع و دشمنان خود، به‌ Mirrorland برسند.

دانلود بازی EarthGang: Mirrorland

Faerie Solitaire Harvest

Faerie Solitaire Harvest

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های کارتی هستید که در جریان آن‌ها باید کارت‌های یکسان را شناسایی کنید، بازی Faerie Solitaire Harvest گزینه‌ی مناسبی برای شما است. تیم سازنده با استفاده از طراحی‌های خاص و ساختار منحصربه‌فرد گیم‌پلی، سعی کرده تجربه متفاوتی را نسبت‌به بازی‌های مشابه ارائه کند.

دانلود بازی Faerie Solitaire Harvest

Fist of the North Star Legends ReVIVE

Fist of the North Star Legends ReVIVE

هاکوتو شینکن، شخصی است که از آن به‌عنوان بهترین رزمی‌کار هنرهای رزمی یاد می‌شود، اما یاد و خاطره آن از بین رفته است. بازیکنان در بازی Fist of the North Star Legends ReVIVE، وظیفه دارند تا یاد و خاطره هاکوتو شینکن را زنده کنند.

دانلود بازی Fist of the North Star Legends ReVIVE

Granny: Chapter Two

Granny: Chapter Two

در بازی Granny: Chapter Two، باید از خانه مادر بزرگ و پدر بزرگ فرار کنید. هرکدام از این دو شخص مهارت‌های خاصی دارند که باعث می‌شود تا کار شما برای فرار از این خانه مرموز و ترسناک، سخت شود.

دانلود بازی Granny: Chapter Two

Hoppia Tale

Hoppia Tale

Hoppia Tale به‌واسطه مکانیزم‌های حرکتی ساده و ترکیب آن با المان‌های بازی‌های اکشن ماجراجویی سعی دارد تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. در اینجا بازیکن هدایت قهرمان‌هایی از جنس حیوان‌های مختلف را برعهده می‌گیرد و باید دشمنان خود را از بین ببرد.

دانلود بازی Hoppia Tale

Idle Star Farm

Idle Star Farm

علاقه‌مندان به بازی‌های فضایی و علمی تخیلی، در جریان هفته سوم شهریور ماه می‌توانند بازی Idle Star Farm را تجربه کنند. در این بازی کهکشان‌ها و سیاره‌هایی برای شما تدارک دیده شده تا بتوانید در آن‌ها به گشت‌وگذار بپردازید و منابع متفاوتی را پیدا کنید.

دانلود بازی Idle Star Farm

Idle Top Bowling

Idle Top Bowling

استودیو سازنده Idle Top Bowling محصولی را ساخته که با استفاده از ساختار ورزش بولینگ، سعی دارد علاقه‌مندان به این بازی را وارد رقابتی هیجان‌انگیز کند. در این بازی می‌توانید با دو بازیکن دیگر به‌رقابت بپردازید و مهارت خود را در بولینگ به رخ بکشید.

دانلود بازی Idle Top Bowling

Jumping Will

Jumping Will

در بازی Jumping Will بازیکنان باید به ویل کمک کنند تا بتواند ازطریق پریدن، ابرها را پشت سر بگذارد و به ستاره‌ها برسد. دراین‌میان تعدادی آیتم خاص هم برای شما درنظر گرفته شده است که با پریدن روی آن‌ها، امتیاز بیشتری را کسب می‌کنید.

دانلود بازی Jumping Will

Kazarma

Kazarma

پل باستانی کازارما که جهان انسان‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند، توسط بیگانگان مورد تهاجم قرار گرفته است. ازاین‌رو بازیکن در بازی Kazarma وظیفه دارد بیگانگان را از این پل خارج کند و آن را به حالت اول خود برگرداند.

دانلود بازی Kazarma

Leather

Leather

کاربر در بازی Leather در نقش یک مربی بوکس ظاهر می‌شود. ازاین‌رو تنها یک وظیفه دارید و آن هم این است که مبارز تیم خود را به یکی از بهترین بوکسورها تبدیل کنید. گیم‌پلی بازی Leather دارای ویژگی‌های مدیریتی مختلفی نظیر تمرین دادن بوکسورهای تازه‌کاری است که آن‌ها را استخدام می‌کنید.

دانلود بازی Leather

Lords & Dragons: Dungeon Raid

Lords & Dragons: Dungeon Raid

کاربرانی که به‌دنبال بازی‌های MMO و نقش‌آفرینی هستند، در جریان بازی‌های هفته سوم شهریور ماه می‌توانند Lords & Dungeons: Dungeon Raid را تجربه کنند. داستان بازی از این قرار است اژدهای سیاه به گایا (Gaia) حمله می‌کند و حال شما در نقش قهرمان‌های بازی وظیفه دارید تا از World Tree محافظت کنید.

دانلود بازی Lords & Dungeons: Dungeon Raid

Million Lords

Million Lords

Million Lords یک بازی استراتژی است که بازیکنان در آن باید سرزمین خود را بسازند، آن را ارتقا دهند و به سایر سرزمین‌های ساخته شده توسط سایر بازیکن حمله کنند. درکنار حمله کردن، باید ارتش قوی‌ای را تعلیم دهید تا بتوانند از سرزمین شما دربرابر حجوم سایر بازیکن‌ها دفاع کنند.

دانلود بازی Million Lords

NBA 2K20

NBA 2K20

در هفته‌ای که گذشت، بازی NBA 2K20 روانه بازار شد و همچنین نسخه موبایل این بازی هم در دسترس قرار گرفت تا علاقه‌مندان بتوانند بازی محبوب خود را روی گوشی‌های موبایل یا تبلت تجربه کنند. تیم سازنده سعی کرده سیستم حرکتی بازی را به‌گونه‌ای طراحی کند تا کاربر بتواند از تجربه NBA 2K20 لذت ببرد.

دانلود بازی NBA 2K20

Perfect Slices

Perfect Slices

در بازی Perfect Slices بازیکن در نقش آشپزی قرار می‌گیرد که باید میوه‌ها، سبزیجات و سایر خوراکی‌ها را قطعه قطعه کند. هرقدر که بتوانید در انجام این کار عملکرد خوبی داشته باشید، امتیاز بهتری را کسب کرده و مراحل را به‌صورت سه ستاره پشت سر می‌گذارید.

دانلود بازی Perfect Slices

Raanaa – The Shaman Girl

Raanaa – The Shaman Girl

Raanaa: The Shaman Girl روایت‌گر داستان سرزمینی است که در آن الهه اهدای روح به نوزادهای به‌دنیا نیامده، توسط خدای طاعون به اسارت گرفته می‌شود. وی با این کار می‌خواهد تمامی روح‌ها را از آن خود کند و شما در نقش رانا وظیفه دارید تا الهه را پیدا کرده و او را نجات دهید.

دانلود بازی Perfect Shift

Relic Hunter

Relic Hunter

بازیکنان در بازی Relic Hunter وارد سیاه‌چال‌های خطرناک و چالش‌برانگیزی می‌شوند تا آیتم‌های ارزشمندی را کسب کنند. هر سیاه‌چال دشمنانی دارد که باید آن‌ها را از بین ببرید. همچنین باس‌های بازی هم به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که این کار را برای شما بیش‌ازپیش سخت‌تر می‌کند.

دانلود بازی Relic Hunter

Saint Seiya Awakening

Saint Seiya Awakening

Saint Seiya را می‌توان یکی از مانگاهای جذاب و پرمخاطب دانست. در هفته سوم شهریور ماه شاهد عرضه بازی Saint Seiya Awakening هستیم که برگرفته از این مانگا است و سعی دارد تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیزی را ارائه کند. از ویژگی‌های بسیار خوب این بازی نقش‌آفرینی، جلوه‌های بصری و سه‌بعدی بازی است که مخاطب را راضی می‌کند.

دانلود بازی Saint Seiya Awakening

Second Galaxy

Second Galaxy

Second Galaxy به‌واسطه المان‌های دنیای باز و علمی تخیلی و ترکیب آن با بازی‌های شبیه‌سازی، سعی دارد یک تجربه سرگرم کننده و جذاب در زمینه بازی‌های فضایی را در اختیار کاربران قرار دهد. در این بازی باید به اکتشاف در فضا و کهکشان‌های مختلف بپردازید و به‌نظر می‌‌رسد ۴۹۶۱ سیاره مختلف در کهکشان بازی قرار داده شده است.

دانلود بازی Second Galaxy

Sugar Blast

Sugar Blast

کاربران علاقه‌مند به بازی‌های Matching و معمایی، می‌توانند از تجربه‌ی Sugar Blast لذت ببرند. در این بازی شکلات‌ها و آب‌نبات‌هایی با رنگ‌های مختلف طراحی شده‌اند که بازیکن باید آن‌ها را درکنار یکدیگر قرار دهد تا از بین بروند.

دانلود بازی Sugar Blast

Super Hit Baseball

Super Hit Baseball

Super Hit Baseball یک بازی آرکید ورزشی از بیس‌بال است که سعی دارد تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. همچنین این بازی دارای یک بخش آنلاین است که می‌توانید با بازیکن‌های سراسر جهان به‌رقابت بپردازید.

دانلود بازی Super Hit Baseball

Swords of Glory

Swords of Glory

بازیکنان در Swords of Glory باید سرزمین خود را بسازند، آن را ارتقا دهند و به مبارزه با سایر بازیکن‌ها مشغول شوند. در ظاهر این بازی شبیه‌به سایر آثار استراتژی است، اما طراحی و جهان Swords of Glory موردی است که آن را از سایر ساخته‌ها متمایز می‌کند.

دانلود بازی Swords of Glory

Time Squad: Alpha Strike

Time Squad: Alpha Strike

Time Squad: Alpha Strike یک بازی هواپیمایی و Shoot ‘em Up است که بازیکن را در نقش یک هواپیما جنگنده قرار می‌دهد. شما در طول بازی تنها یک هدف دارید و آن هم این است که جلوی حمله بیگانگان به زمین را بگیرید.

دانلود بازی Time Squad: Alpha Strike

This is the Police 2

 This is the Police 2

نسخه اول This is the Police توانست تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد. بازیکنان در بازی This is the Police 2 هدایت مأموران پلیس مختلفی را برعهده دارند و باید به کمک آن‌ها، پرونده‌های مختلفی را حل کنند.

دانلود بازی This is the Police 2


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده