نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۵

اولین ویدیو گیم پلی بازی Resident Evil: Project Resistance منتشر شد [TGS 2019]

در جریان نمایشگاه بازی توکیو 2019، کپکام اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی Resident Evil: Project Resistance را منتشر کرد که خبر از یک بازی چهار دربرابر یک می‌دهد. 

مجموعه بازی ترسناک رزیدنت ایول درکنار نسخه‌های اصلی، همواره شامل اسپین آف‌های مختلفی هم بوده است که برخی از آن‌ها آثاری قابل قبول و برخی هم تجربه‌های ضعیفی بوده‌اند. حال کپکام در جدید‌ترین نسخه فرعی این سری سراغ اثری به نام Resident Evil: Project Resistance رفته است که چند روز پیش اولین تریلر آن منتشر و مشخص شد که با یک بازی Co-Op طرف هستیم. همان‌طور که شرکت ژاپنی وعده داده بود به مناسبت نمایشگاه TGS 2019 امروز اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی هم منتشر شد که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید تا بعد هم مروری بر اطلاعات ارائه‌شده از بازی داشته باشیم:

دانلود ویدیو از آپارات

طبق اعلام کپکام، Resident Evil: Project Resistance یک بازی چهار دربرابر یک (4v1) خواهد بود؛ بدین صورت که چهار بازیکن کنترل بازمانده‌ها را در اختیار خواهند گرفت و یک نفر هم کنترل شخصیت Mastermind را. بازمانده‌ها باید ازطریق مبارزه با زامبی‌ها و پیدا کردن راه خروج از جایی که در آن گیر افتاده‌اند فرار کنند و در طرف مقابل مسترمایند هم باید با قرار دادن تله‌ها در مسیر این افراد، بستن در‌ها یا حتی کنترل مستقیم زامبی‌ها یا انواع دیگر موجودات حاضر در بازی مانع از این کار شود. در تریلر گیم‌پلی بازی حتی شاهد بودیم که مسترمایند قابلیت کنترل شخصیت آقای ایکس را هم دارد و می‌تواند با این تایرنت به جان بازمانده‌ها بیافتد!

فعلا اطلاعاتی از تاریخ انتشار بازی Resident Evil: Project Resistance منتشر نشده است اما طرفداران مجموعه خیلی واکنش خوبی نسبت به نمایش گیم‌پلی این بازی نداشته‌اند و کامنت‌های اعتراض‌آمیز زیادی در صفحه توییتر رسمی بازی ثبت شده است. نظر شما در مورد این بازی و گیم‌پلی آن چیست؟


منبع توییتر
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده