// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

تریلر جدید Cyberpunk 2077 پشت صحنه ساخت تریلر E3 2019 این بازی را نشان می‌دهد

استودیو CD Projekt Red به‌تازگی ویدیویی منتشر کرده است که در آن نحوه ساخت تریلر سینماتیک بازی Cyberpunk 2077 را نشان می‌دهد.

این روزها اخبار زیادی پیرامون بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 به‌گوش می‌رسد و طرفداران را بیش از پیش برای تجربه این اثر سایبرپانکی مشتاق می‌کند. به‌تازگی استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) ویدیویی منتشر کرده است که در آن فرایند ساخت تریلری سینماتیک بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

مدت زمان این ویدیو حدودا سه دقیقه است و در ابتدای آن می‌توانیم نقش‌آفرینی بازیگران را در استودیو موشن کپچر مشاهده کنیم. پس از آن می‌توانیم طراحی‌های هنری، مدل شخصیت‌ها و کات‌سین‌های بازی را در مراحل مختلف توسعه ببینیم. به‌علاوه در این ویدیو سازندگان در تصاویری کنار هم، بخش‌های مختلف مدل‌سازی شخصیت‌ها را نشان می‌دهند و آن‌ها را با چیزی که در تریلر نهایی مشاهده کردیم، مقایسه می‌کنند. این ویدیو می‌تواند از نزدیک به ما نشان دهد که چگونه سازندگان مراحل ساخت بازی و تریلر سینماتیک آن را انجام داده‌اند.

مدتی پیش بود که سی‌دی پراجک اعلام کرد قصد دارد تا بخش چندنفره بازی را در قالب محتویات پس از عرضه و به‌صورت کاملا رایگان در اختیار بازیکنان قرار دهد. همچنین مشخص شده است که این استودیو لهستانی قرار است در نمایشگاه گیمز‌کام امسال حضوری کامل داشته باشد و غرفه‌ای با حال‌وهوای سایبرپانکی را در اختیار طرفداران قرار دهد. آن‌ها در همین راستا ویدیویی منتشر کرده‌اند که در اینجا می‌توانید آن را مشاهده کنید. در ادامه می‌توانید ویدیوی پشت صحنه ساخت بازی Cyberpunk 2077 را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۹۹ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در تاریخ نامشخصی برای سرویس گوگل استیدیا عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده