نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Mable and The Wood برای نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان تایید شد

طرفداران بازی مترویدونیایی Mable and The Wood، به زودی می‌توانند از این بازی روی کنسول‌های سوییچ یا ایکس باکس وان خود لذت ببرند.

بازی Mable and The Wood که اثری در سبک مترویدونیا است، توانسته بود نظرات بسیاری را به خود جلب کند. نسخه‌ی کامپیوتر این بازی توسط ناشر آن یعنی Graffiti Games (که سابقه‌ی انتشار بازی Double Cross را در کارنامه دارد)، چندی پیش عرضه شد و حال طبق آخرین اخبار بازی، قرار است که این بازی راهی نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان شود. این بازی که توسط استودیوی Triplevision Games ساخته شده است، در هر دو کنسول مقصد خود برچسب قیمت ۱۴.۹۹ دلاری را یدک خواهد کشید.

نسخه‌ی ایکس باکس وان بازی Mable and The Wood کمی زودتر از نسخه‌ی سوییچ آن و در تاریخ ۱۸ سپتامبر ( ۲۷ شهریور) عرضه خواهد شد. در حالی که دارندگان کنسول سوییچ باید کمی بیشتر و تا تاریخ ۱۰ اکتبر ( ۱۸ مهر)  برای دسترسی به بازی صبر کنند. هفته‌‌ای که این بازی روی سوییچ عرضه می‌شود، هفته‌ی شلوغی برای بازی‌های پلتفرمر روی این کنسول به حساب می‌آید؛ چرا که بازی‌هایی همچون Yooka-Laylee and the Impossible Lair و Trine 4: The Nightmare Prince در این بازه‌ی زمانی روی سوییچ منتشر می‌شوند و اینگونه می‌توان بیان کرد که هفته‌ای طلایی انتظار طرفداران این سبک را می‌کشد.

بازی Mable and The Wood اثری مترویدوانیایی به شمار می‌رود. شخصیت اصلی این بازی موجودی عجیب و غریب است که به زحمت می‌تواند شمشیر جادویی خود را بلند کند؛ اما از طرفی توانایی تبدیل شدن به موجودات مختلفی را دارد. از موجوداتی که شخصیت اصلی توانایی تبدیل شدن به آن را دارد می‌توان به موش کور، عنکبوت و موجودی شبیه به مدوسای افسانه‌ای را نام برد. این بازی دشمنان و باس‌های بسیار جذابی را برای مبارزه کردن در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. با این حال، امکان تمام کردن بازی بدون کشتن حتی یک موجود وجود دارد که دست مخاطب را برای نحوه‌ی بازی کردن باز می‌گذارد؛ بنابراین، وجود چندین پایان مختلف با توجه به حالت بازی کردن مخاطب، نباید کسی را متعجب کند.

بازی Mable and The Wood هم اکنون برای کامپیوتر در دسترس است و در تاریخ ۲۷ شهریور برای ایکس باکس وان و در ۱۸ مهر نیز برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر عرضه‌ی این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ را در انتهای مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را راجع به بازی Mable and The Wood با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده