// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۹

Nioh 2 در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد؛ تریلر جدید بازی در نمایشگاه TGS 2019

سازنده Nioh 2 با پخش یک تریلر جدید اعلام کرد که بازی در تاریخی نامشخص از نیمه‌ی آغازین سال ۲۰۲۰، به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

پس از آن که اسکوئر انیکس با ارائه‌ی نمایشی جذاب از بازی Final Fantasy 7 Remake به استقبال طرفداران خود رفت، نوبت به شرکت‌های Koei Tecmo و Team Ninja رسید که برای عاشقان بازی‌های سخت با محوریت جنگ‌آوری‌های یک سامورایی، تریلری خوب را تدارک ببینند و این‌چنین بالاخره در نمایشگاه Tokyo Game Show 2019 از تاریخ انتشار حدودی خود (شش‌ماهه‌ی ابتدایی سال ۲۰۲۰ میلادی) پرده‌برداری کند؛ تریلری که البته کاملا با زبان ژاپنی ارائه شده است و نشان می‌دهد بازی همچنان در وضعیت خوبی به سر می‌برد. البته سازندگان در این تریلر جذاب بیشتر از میزانی که به نمایش تکه‌تکه اما جذاب گیم‌پلی خشن و پر زرق و برق اثر خود اهمیت می‌دهند، روی قصه‌ای که Nioh 2 برای روایت خواهد داشت، متمرکز شده‌اند. این وسط شاید جالب‌ترین نکته برای بسیاری از بازیکنان هم چیزی نباشد جز آن که در تازه‌ترین تریلر Nioh 2، انیمیشن‌ها و گرافیک فنی وضعیتی به مراتب بهتر از بازی Nioh دارند؛ طوری که رسما مخاطب احساس می‌کند این اثر جدید می‌خواهد تمام داشته‌های قسمت اول مجموعه‌ی خود را از نظر کمی و کیفی به مرحله‌ی بعدی ببرد.

دانلود ویدیو از آپارات

با این اوصاف به نظر می‌رسد که تقویم عرضه‌ی بازی‌های ویدیویی مورد انتظار در زمستان ۹۸ و بهار ۹۹ اکنون به شکل عجیب‌وغریبی شلوغ شده است؛ چرا که بازی‌هایی همچون Final Fantasy VII Remake و Cyberpunk 2077 و Nioh 2 قطعا در این بازه‌ی زمانی عرضه می‌شوند و The Last of Us Part II هم به احتمال بسیار زیاد، تاریخی قرارگرفته در همین دوره را برای رسیدن به دست طرفداران خود انتخاب خواهد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده