نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷

حضور پنج بازیگر جدید در فصل دوم سریال Hanna

درموت مالرونی، آنتونی ولش و سه بازیگر دیگر به لیست بازیگران فصل دوم سریال Hanna (هانا) شبکه آمازون اضافه شدند.

فصل دوم سریال Hanna (هانا) در سال ۲۰۲۰ از شبکه آمازون پخش خواهد شد و حال حضور ۵ بازیگر جدید در فصل دوم این سریال برگرفته از فیلمی با همین عنوان، تأیید و اعلام شده است: درموت مالرونی (بازیگر سریال Homecoming و فیلم My Best Friend’s Wedding)، آنتونی ولش (بازیگر سریال Black Mirror و سریال Fleabag)، سورین هاول-مری (بازیگر سریال Doctors و سریال Casualty)، شرل اسکیتی (بازیگر سریال Call the Midwife و سریال Ordinary Lies) و جیانا کیهل، بازیگر جوان تلویزیون و سینما، به لیست بازیگران فصل دوم سریال Hanna اضافه شدند. ازمی کرید مایلز، بازیگر فیلم Dark River (رودخانه تیره)، برای بازی در فصل دوم بازمی‌گردد و میری انوس، بازیگر سریال The Catch (گرفتن) بار دیگر نقش شخصیت ماریسا را ایفا می‌کند. مراحل فیلمبرداری فصل دوم این سریال در دو کشور انگلستان و فرانسه در حال انجام است.

Hanna

درموت مالرونی نقش شخصیت جان کارمایکل را ایفا می‌کند که استاد شخصیت ماریسا است. آنتونی ولش نقش شخصیت جذاب لئو گارنر را که اهل حساب و کتاب است بازی می‌کند. شرل اسکیتی نقش شخصیت تری میلر را ایفا می‌کند که مأمور CIA است. سورین هاول-مری نقش شخصیت هلن را ایفا خواهد کرد و در نهایت جیانا کیهل در نقش شخصیت جولز ظاهر خواهد شد. یاسمین مونت پرینس بار دیگر نقش شخصیت کلارا را ایفا می‌کند و رز دالی ایفاگر نقش شخصیت سندی خواهد بود.

فصل ابتدایی سریال Hanna بر اساس فیلمی با همین نام توسط شبکه آمازون ساخته و پخش شد. فیلم Hanna ماجرای دختری ۱۶ ساله بود که توسط پدرش، اریک هلر در فنلاند تمرین داده می‌شود تا تبدیل به یک آدمکش حرفه‌ای شود. هلر به دلایل نامشخصی از سازمان CIA جدا شده و به قطب جنوب رفته است تا برای کشتن یکی از افسرهای سازمان این سازمان آماده شود. بزرگ شدن هانا در قطب و روش زندگی او، از این دختر جوان یک جنگجو ساخته که فهمی از تکنولوژی و دنیای بشر امروزی ندارد. در سریال آمازون شرح کامل‌تر و هیجان‌انگیزتر ماجراجویی‌های هانا و پدرش را شاهد بودیم.

فصل نخست سریال هانا به کارگردانی دیوید فار انگلستانی، در ۸ قسمت از شبکه آمازون پخش شد و در سال ۲۰۲۰ شاهد بازگشت این مجموعه با یک فصل دیگر خواهیم بود. در فیلم Hanna به کارگردانی جو رایت بازیگران سرشناسی چون سیرشا رونان، کیت بلانشت و تام هالندر به ایفای نقش پرداختند. در فصل ابتدایی مری ادلستاین و بکی کلمنتز تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه بودند. اسکات نمس و جوآن آلفانو هم به عنوان نمایندگان شرکت NBC Universal International Studios، تهیه‌کنندگی اجرایی را بر عهده داشتند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده