نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴

ساخت ریبوت سریال The Muppets متوقف شد

دیزنی پلاس از تصمیم خود برای لغو ساخت ریبوت سریال The Muppets خبر داده و قرار نیست شاهد ساخت سری جدید این مجموعه باشیم.

اسفند ۹۶ بود که اعلام شد سرویس استریم دیزنی پلاس در حال ساخت یک ریبوت برای مجموعه The Muppets (ماپت‌ها) است، اما تا به امروز اطلاعات زیادی از این پروژه منتشر نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت این سریال تلویزیونی کمدی لغو شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دیزنی پلاس مراحل ساخت سریال The Muppets را لغو کرده و بدین ترتیب شاهد ساخت آن نخواهیم بود. این سریال کمدی دارای فیلمنامه قرار بود همزمان پس از اتفاقات فیلم The Muppets Take Manhattan جریان داشته و تمرکز آن روی کرمیت باشد که او وظیفه دارد تا بقیه ماپت‌ها را دوباره دور هم جمع کند تا به دنبال روولف بروند که گم شده است.

وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Muppets Live Another Day بر عهده جاش گد، صداپیشه شخصیت اولاف در انیمیشن Frozen (فروزن) بود که او به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در سریال قرار بود حضور داشته باشد و همچنین آدام هوروویتس و ادوارد کیتسیز، سازندگان سریال Once Upon a Time (روزی روزگاری) وظیفه ساخت این سریال کمدی و عروسکی را بر عهده داشتند. اگرچه بیشتر سریال‌هایی که قسمت پایلوت (آزمایشی) آن‌ها سفارش داده می‌شوند، ساخته خواهند شد، اما گفته می‌شود که اختلاف زیادی بین تیم خلاق و نویسندگان سریال و Muppet Studio وجود داشته که در نهایت باعث شد تا ساخت سریال Muppets Live Another Day متوقف شود.

اگرچه قرار نیست شاهد ساخت سریال Muppets Live Another Day باشیم، اما طرفداران ماپت‌ ها می‌توانند منتظر سریال کوتاه «حالا ماپت‌ها» (Muppets Now) باشند که برای سرویس استریم دیزنی پلاس در دست ساخت است. تمرکز این سریال کوتاه قرار است روی کرمیت باشد و همچنین شاهد انتشار سریال Muppets Now در سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس خواهیم بود. پیش از این، شبکه ABC نیز سریال The Muppets را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرده بود، اما عملکرد سریال چندان موفق نبود و حال بسیاری امید داشتند تا ریبوت آن موفق شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده