// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

آپدیت بزرگ Red Dead Redemption 2 نقش‌ ها و دیگر محتویات را به بازی اضافه کرد

روز گذشته راک استار آپدیت بزرگ تابستانی بازی Red Dead Redemption 2 را برای کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان این بازی منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Rockstar به‌روزرسانی بزرگ تابستانی بازی Red Dead Redemption 2 را برای کاربران پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان این بازی محبوب منتشر کرد. همان‌طور که راک استار پیش‌تر هم اعلام کرده بود، آپدیت تابستانی Red Dead Redemption 2 محتوای زیادی را به این بازی و بخش آنلاین آن یعنی Red Dead Online اضافه می‌کند. در این بین می‌توان به اولین بسته موسوم‌به Frontier Pursuits که پیش‌تر در زومجی خبر آن را مطالعه کردید، آیتم‌های جدید و بهبودهایی در بازی اشاره کرد.

بزرگ‌ترین محتوایی را که به‌واسطه‌ی این به‌روزرسانی به بازی اضافه شده است، می‌توان بسته Frontier Pursuits دانست. بازیکنان می‌توانند از بین سه نقش باونتی هانتر (کسی که آدم‌های فراری و مجرمان را دستگیر می‌کند)، معماله‌گر و کالکتور یکی را انتخاب کنند. شکست دادن خلاف‌کاران کله‌گنده، برپا کردن یک امپراطوری تجاری بسیار بزرگ یا کاوش در دنیای بازی برای کشف جواهرات ارزشمند تنها بخشی از فعالیت‌های جدیدی است که در این آپدیت گنجانده شده است. هریک از این سه نقش به شما آیتم‌ها و سلاح‌های جدیدی می‌دهد و شما را راهی داستان تازه‌ای می‌کند.

Red Dead Online

هنگامی که با هریک از این نقش‌ها مأموریت خود را انجام می‌دهید، تجربه مربوط‌ به آن نقش یا Role XP کسب می‌کنید که به شما کمک می‌کند تا در آن نقش به درجه‌های (Rank) بالاتری برسید. با رسیدن به رنک‌های بالاتر می‌توانید به آیتم‌ها، مهارت‌ها و حتی رخدادهای مختص‌ به آن نقش دست پیدا کنید و از گذراندن وقت بیشتر در دنیای این بازی اعتیادآور لذت بیشتری ببرید. برای هربار آغاز کردن با یکی از این نقش‌ها باید ۱۵ واحد پول داخل بازی یا همان Gold Bars پرداخت کنید، اما شرکت راک استار در وب‌سایت خود راه‌هایی پیشنهاد داده است که می‌توانید این کار را به‌صورت رایگان انجام دهید.

علاوه‌بر بسته موسوم‌ به Frontier Pursuits، آپدیت بزرگ بازی Red Dead Online محتواهای بیشتری هم ارائه می‌دهد. آیتم‌های جدید، لباس‌ها و گزینه‌های بیشتر در بخش ظاهر، ارابه‌های جدید و حتی تربیت کردن اسب‌‌ها بخشی دیگر از مواردی هستند که به‌واسطه‌ی این به‌روزرسانی بزرگ به بازی اضافه شده‌اند. از این پس شما قادر هستید که ظاهر شخصیت خود را بدون آن‌که پیشرفت‌های خود را از بین ببرید، تغییر دهید. همچنین راک استار این قابلیت را نیز به بازی اضافه کرده است که هرگونه ظاهر موردنظر خود را با اسم دلخواه خودتان ذخیره کنید.

Red Dead Redemption 2

علاوه‌بر تمامی موارد گفته شده، بازیکنان نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی می‌توانند از یک‌سری آیتم خاص که به‌صورت انحصاری زمانی عرضه شده‌اند استفاده کنند. تمامی کسانی هم که در تاریخ ۱۰ ماه سپتامبر تا ۱۸ ماه نوامبر (۱۹ شهریور ماه تا ۲۷ آبان ماه) وارد بازی Red Dead Online شوند، به‌صورت خودکار در دو انجمن یا کلاب Wheeler و Rawson & Co نام‌نویسی می‌شوند و می‌توانند از مزایای آن‌ها مانند لباس‌ها و تجهیزات جدید، پول اضافی و مواردی از این دست بهره‌مند شوند. در زیر اسامی آیتم‌هایی را می‌بینید که برای کاربران پلی‌استیشن 4 انحصاری زمانی هستند:

  • یک نوع سگ خاص با نام American Foxhound Camp Dog
  • یک Emote جدید با نام Shoot The Sky
  • سه کارت Ability جدید با نام‌های Gunslinger's Choice، Strength in Numbers و Ride Like The Wind
  • سه لباس جدید شامل کلاه Carrigan، چکمه‌ی Burnham و دستکش Avery

درنهایت نیز این به‌روزرسانی بزرگ و مفید تعدادی از ایرادات بازی را مرتفع کرده است و همچنین بهبودهایی را در بخش گیم‌پلی و سایر بخش‌های بازی اعمال کرده است. اگر علاقه‌مند هستید فهرست تمامی تغییرات و بهبودهای این آپدیت را مطالعه کنید، می‌توانید آن را در وب‌سایت راک استار پیدا کنید.

اگر شما هم پس از انتشار آپدیت آن را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده