نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۸

تاریخ ارائه اپل تی‌ وی پلاس و هزینه آن اعلام شد؛ انتشار اولین تریلر سریال See

سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس از اول نوامبر (دهم آبان) با هزینه‌ی ماهیانه‌ی ۴.۹۹ دلار دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین اولین تریلر سریال See نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اپل امروز در رویداد معرفی آیفون‌های جدید، سرویس Apple TV Plus را رونمایی و زمان عرضه‌ی آن را اول نوامبر (دهم آبان‌) اعلام کرد. هزینه ماهیانه‌ی ۴.۹۹ دلاری سرویس استریم اپل شامل دسترسی خانواده می‌شود و اگر یکی از آیفون‌های جدید یا آیپد یا اپل تی‌وی این شرکت را بخرید، اشتراک یک‌ساله‌ی مجانی را از سرویس اپل‌ تی‌وی پلاس هدیه خواهید گرفت. کاربرانی که محصولات جدید اپل را می‌خرند، سه ماه فرصت خواهند داشت سرویس هدیه‌ی اپل‌ تی‌وی‌ پلاس را فعال کنند. اپل امکان استفاده از یک سرویس اپل تی‌وی پلاس را بین ۶ نفر از اعضای خانواده می‌دهد. هرکدام از اعضای خانواده باید با اپل‌ آی‌دی و رمزعبور اختصاصی خود به سرویس متصل شوند و از آن استفاده کنند. هزینه‌ی ۴.۹۹ دلاری این سرویس نیز به‌صورت خودکار از حساب بانکی کاربر برداشت می‌شود. 

هزینه‌ی ماهیانه‌ی ۴.۹۹ دلاری سرویس استریم اپل، ارزان‌تر از دو رقیب اصلی آن یعنی، نت‌فلیکس و دیزنی پلاس است. اشتراک محبوب نتفلیکس ماهیانه ۱۲.۹۹ دلار و دیزنی پلاس ماهیانه ۶.۹۹ دلار برای کاربران آب می‌خورد. مهم‌ترین مسئله در سرویس‌های استریم ویدئو، محتوای آن‌ها است. سرویس اپل تی‌وی پلاس در‌حال‌حاضر ازنظر تعداد و تنوع محتوا در حد‌و‌اندازه‌ی رقبای خود نیست و تنها چند سریال کلیدی شامل سریال The Morning Show (برنامه صبحگاهی) با بازی جنیفر آنیستون، ریس ویترسپون و استیو کارل و سریال Dickinson (دیکینسون) با بازی هیلی استاینفلد، را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این در حالی است که در نت‌فلیکس هزاران قسمت از سریال‌های متنوع دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. شاید دلیل قیمت‌گذاری ناچیز اپل برای این سرویس نیز تنوع کم سریال‌ها در شروع کار باشد. 

سریال Dickinson

اپل به کاربران وعده‌ی محتوای اختصاصی را نیز داده است. گزارش شده است این شرکت بودجه‌ی اولیه‌ی یک‌میلیارددلاری برای ساخت محتوای اختصاصی خود در نظر گرفته بود؛ ولی این مبلغ را به ۶ میلیارد دلار افزایش داده است. پیش‌از‌این، شایعاتی درباره‌ی نحوه‌ی انتشار قسمت‌های مختلف سریال‌ها در سرویس اپل تی‌وی پلاس منتشر شده بود که براساس این شایعات، اپل برخلاف نت‌فلیکس تمام قسمت‌های یک سریال را یک‌جا منتشر نخواهد کرد و قصد دارد هر هفته یک قسمت از آن را پخش کند. این همان روشی است که دیزنی در سرویس استریم دیزنی پلاس به‌کار خواهد گرفت. همچنین اولین تریلر سریال See (دیدن) نیز منتشر شده که این سریال توسط استیون نایت، سازنده سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) ساخته شده و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را که شباهت زیادی به مجموعه فیلم Planet of The Apes (سیاره میمون‌ها) دارد، تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیسون موموآ، هرا هیلمار، الفری وودارد، نستا کوپر، سیلفیا هوکس، کریستیان کامارگو، یادیرا گوئوارا-پریپ و آرچی مدکوی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال See حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین فرانسیس لارنس، کارگردان سه قسمت از مجموعه فیلم The Hunger Games (هانگر گیمز)، وظیفه کارگردانی حداقل یک قسمت از این سریال را بر عهده داشته است. این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده و همزمان با آغاز به کار سرویس استریم Apple TV Plus، پخش آن نیز آغاز خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده