نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۹

قیمت، تاریخ انتشار و بازی‌های انحصاری سرویس اپل آرکید مشخص شد

اپل در جریان رویدادی که در حال برگزاری است، اطلاعاتی شامل قیمت و تاریخ انتشار سرویس گیمینگ اپل آرکید خود را اعلام کرد. 

اپل همان‌طور که قبلا اعلام کرده بود، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب رویدادی با هدف معرفی جدید‌ترین محصولات خود شامل آیفون 11 و نسل هفتم اپل آیپد برگزار و در بخشی از آن، اطلاعاتی هم از سرویس گیمینگ اپل آرکید ارائه کرد. بر این اساس این سرویس از ۲۸ شهریور در دسترس قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت هزینه ماهیانه ۴.۹۹ دلار از بازی‌های آن استفاده کنند. اپل همچنین اعلام کرد که تنها با خرید یک اشتراک، همه اعضای یک خانواده قادر به استفاده از بازی‌های این سرویس خواهند بود. 

در جریان رویداد امشب همچنین اعلام شد که سرویس Apple Arcade قرار است در زمان آغاز به کار ۱۰۰ بازی داشته باشد که برخی از آن‌ها انحصاری این سرویس هستند. به‌علاوه هر ماه شاهد اضافه شدن بازی‌های جدیدی هم به این سرویس خواهیم بود. اما نکته جالب در رابطه با اپل آرکید، معرفی بازی‌های انحصاری آن در رویداد امشب بود و به طور دقیق‌تر، سه بازی از شرکت‌های کونامی، کپکام و آناپرنا اینتراکتیو برای این سرویس معرفی شدند. کونامی برای اپل آرکید نسخه جدیدی از مجموعه Frogger را در نظر گرفته که وظیفه ساخت آن برعهده Q-Games است. در این بازی بازیکنان قادر خواهند بود با استفاده از آیتم‌هایی مثل بمب مسیر را باز کنند. بازی معرفی‌شده توسط کپکام Shinsekai Into The Depths نام دارد که یک ماجراجویی در اعماق دریا را برای بازیکنان رقم می‌زند و بازی معرفی‌شده توسط آناپرنا هم Sayonara Wild Hearts نام دارد. 

سرویس اپل آرکید اولین بار فروردین امسال معرفی شد و علاقه‌مندان با خرید اشتراک آن قادر خواهند بود بازی‌های اپل آرکید را روی گوشی‌های آیفون، آیپد‌ها، تلویزیون‌ها یا حتی کامپیوتر‌های اپل تجربه کنند. حال که قیمت و مشخصات دقیق اپل آرکید اعلام شده به نظر شما این سرویس می‌تواند مورد استقبال قرار بگیرد؟ نظرات خود را با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده