نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

ویدیو جدید فیلم Ad Astra با محوریت پروژه لیما

ویدیوی جدیدی از فیلم Ad Astra منتشر شده که در آن از شخصیت برد پیت در مورد پروژه لیما سوال پرسیده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از فیلم Ad Astra (سفر به سوی ستارگان) منتشر شده است. به‌تازگی شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی ویدیو جدیدی از این فیلم علمی تخیلی که اخیرا در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده و با تحسین منتقدان مواجه شده است، منتشر کرده‌اند که در این ویدیو از شخصیت روی مک‌براید با بازی برد پیت، خواسته می‌شود تا در مورد پروژه لیما که پدرش در حال کار روی آن بوده، توضیحاتی را ارائه و به سوالات مطرح شده پاسخ دهد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ماه خرداد امسال بود که اولین تریلر رسمی فیلم Ad Astra منتشر شد و در ادامه شاهد انتشار دومین تریلر رسمی این فیلم علمی تخیلی و مورد انتظار امسال در ماه تیر بودیم. اواخر ماه گذشته نیز تریلر IMAX فیلم سفر به‌سوی ستارگان منتشر شد که حاوی تصاویر جدیدی بود. همچنین ویدیوی دیگری از فیلم Ad Astra نیز مدتی پیش منتشر شد که در این ویدیو شاهد ماه نوردی روی‌ مک‌براید و گروهش در ماه هستیم که گروهی به آن‌ها حمله می‌کنند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را نیز مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

برد پیت، تامی لی جونز، لیو تایلر، روث نگا، دونالد ساترلند، جیمی کندی، جان فین، لیسا همیلتون، جان اورتیز، کیمبرلی الیز و بابی نیش، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ad Astra حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز گری، کارگردان فیلم The Lost City of Z (شهر گمشده زی)، بوده است. فیلم Ad Astra قرار است داستان روی مک‌براید با بازی برد پیت را روایت کند. روی مک‌براید قرار است در جستجوی پدر خود که بیست سال پیش در ماموریتی یک‌طرفه به سیاره نپتون سفر کرده بود تا نشانه‌هایی از حیات موجودات بیگانه بیابد، سفری طولانی و پر خطر را آغاز کند تا دلیل شکست پدرش را متوجه شود و همچنین چیزی را که در حال تهدید حیات زمین است، نیز پیدا کند.

فیلم Ad Astra برای اکران در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده