// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

آپدیت جدید Remnant: From the Ashes محیط و حالت جدیدی را به بازی می‌آورد

قرار است آپدیت‌های رایگانی برای بازی Remnant: From the Ashes منتشر شود که حالت Adventure و سیاهچال جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Gunfire Games و شرکت Perfect World Entertainment اعلام کردند که بازی Remnant: From the Ashes قرار است پذیرای دو به‌روزرسانی رایگان باشد که یک حالت و یک سیاهچال جدید را به این اثر اضافه می‌کنند. آپدیت اول که قرار است حالت Adventure Mode را به بازی اضافه کند، در تاریخ ۱۲ ماه سپتامبر (۲۱ شهریور ماه) منتشر خواهد شد. این حالت به شما این امکان را می‌دهد تا در هریک از مکان‌های Earth ،Rhom و Yaesha بدون این‌که کمپین بازی را از نو شروع کنید، وارد شوید یا به‌اصطلاح Re-Roll کنید. در حال حاضر تنها در صورتی امکان تغییر مکان یا لوکیشن وجود دارد که کمپین بازی از نو شروع شود که در این صورت تمامی پیشرفت‌های خط داستانی شما حذف خواهد شد. اما در حالت جدید می‌توانید بدون از دست رفتن خط داستانی به مکان مدنظر خود بروید.

دومین آپدیت بازی هم که قرار است سیاهچال جدیدی را با نام Leto's Lab به آن اضافه کند، در تاریخ ۱۹ ماه سپتامبر (۲۸ شهریور ماه) به‌صورت رایگان منتشر خواهد شد. این سیاهچال روی مکان یا سیاره زمین (Earth) قرار دارد. در این سیاهچال علاوه‌بر رویارویی با باس جدید، شاهد مبارزه‌های جدیدی هم خواهید بود. بازی Remnant: From the Ashes در حال حاضر برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده