نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تهیه کننده مجموعه Monster Hunter از آینده این سری می گوید

ریزو سوجیموتو، تهیه‌کننده بازی Monster Hunter در مصاحبه‌ای از برنامه‌ی در نظرگرفته شده برای آینده این مجموعه بازی سخن گفته است.

مجموعه Monster Hunter یک مجموعه بازیِ اکشن نقش‌آفرینی با فضایی فانتزی است. اولین نسخه از این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ برای پلی‌استیشن 2 عرضه شد و پس از آن بازی تحت عنوان نسخه‌های جدید به دیگر کنسول‌ها نیز راه پیدا کرد. بنابر جدیدترین اخبار بازی، ریزو سوجیموتو (Ryozo Tsujimoto)، تهیه‌کننده این مجموعه اخیرا در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Destructoid از برنامه‌های سازندگان، یعنی Capcom برای آینده این مجموعه سخن به میان آورده است. سوجیموتو در بخشی از سخنان خود به شرح زیر گفت:

با صرف‌نظر از موفقیت‌های بازی Monster Hunter: World، ما همیشه روی دو رویکرد تاکید داشته‌ایم: [سبک] اکشن و برقراری ارتباط. بدون در نظر گرفتن اینکه ما در آینده روی چه پروژه‌ای کار کنیم، احساس می‌کنم احتمالا دست به تغییر این ساختار نخواهیم زد. ما همچنین می‌دانیم که جامعه کاربری بزرگ‌تری به دست‌ آورده‌ایم اما با این حال هنوز هم افراد زیادی وجود دارند که با این مجموعه بازی آشنا نیستند.

Monster Hunter World

تهیه کننده مجموعه Monster Hunter همچنین از این گفت که چگونه بازی Monster Hunter World: Iceborne ممکن است به اولین تجربه برخی از کاربران از مجموعه تبدیل شود. او می‌گوید توسعه‌دهندگان در این بازی قصد بر ارائه روایتی عمیق را نداشته‌اند. علاوه‌بر این، وی اضافه می‌کند که Munster Hunte World: Iceborne قرار است کاوشِ پیشینه‌ شخصیت‌هایی باشد که تاکنون در مجموعه معرفی شده‌اند. ریزو سوجیتمو می‌گوید:

من فکر می‌کنم رویکرد ما نسبت به بازی‌ها تغییر نخواهد کرد، اما فهمیدن اینکه چطور می‌توانیم جامعه مخاطبمان را گسترش دهیم، مسئله‌ای حائز اهمیت است. برای نمونه، [برگزاری] رویدادهای بیشتر یا توجه به مدیوم‌های سرگرم‌کننده دیگر مانند فیلم، حکم اتخاذ زاویه‌دیدی گسترده‌تر نسبت به این موضوع دارد.

بازی Monster Hunter World: Iceborne اخیرا باری پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. این بازی شامل محتوای داستانیِ تازه، مکان‌های جدید و هیولاهای جدید برای مبارزه است. با این انتشار این بازی نیز، کارگردان آن یعنی کانامه فوجیکا از آینده این سری با توجه به فرارسیدن کنسول‌های نسل بعدی سخت گفته بود. شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های تهیه‌کننده بازی Monster Hunter چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده