نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

طرح‌های هنری بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به‌ شکل یک کتاب عرضه می‌شوند

شرکت دارک هاوس،‌ کتاب The Art of Star Wars: Jedi Fallen Order را که شامل تمامی طرح‌های هنری بازی می‌شود، در تاریخ ۲۹ آبان و به‌قیمت ۴۰ دلار، عرضه خواهد کرد.

مدتی می‌شود که جدیدترین بازی استودیو ریسپاون با نام Star Wars: Jedi Fallen Order معرفی شده که تا انتشارش فاصله‌ی زیادی هم نداریم. اولین نمایش گیم‌پلی این اثر در E3 سال جاری به‌تمامی گیمرهای دنیا نمایش داده شد و با تماشای آن توانستیم یک آشنایی نسبی با کلیت مکانیک‌ها و ماجراهای اثر پیدا کنیم.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی،‌ شرکت‌های دارک‌هاوس، لوکاس‌فیلم لیمیتد،‌ ریسپاون و الکترونیک آرتز از کتاب The Art of Star Wars Jedi: Fallen Order پرده‌برداری کرده‌اند. این کتاب که در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) عرضه می‌شود،‌ تمامی طرح‌های هنری از جمله‌ کانسپت‌آرت‌های محیط‌ها،‌ کاراکترها‌، آیتم‌ها، سیاره‌ها و بیشتر را درخود جای خواهد داد. این کتاب نفیس در ۲ جلد استاندارد و لیمیتد عرضه می‌شود. نسخه‌ی لیمیتد ۸۰ و نسخه‌ی استاندارد ۴۰ دلار قیمت خواهند داشت و همین حالا می‌توانید آن را پیش‌خرید کنید. همچنین گفتنی است که در این کتاب، گوشه‌هایی از پشت‌صحنه‌ی فرایند ساخت بازی نیز به‌تصویر کشیده شده است. تصاویری که در ادامه تماشا خواهیم کرد از جمله طرح‌های هنری است که در کتاب نام‌برده،‌ ‌آن‌ها را تماشا خواهیم کرد.

Star Wars: Jedi Fallen Order

جدیدترین بازی از سری جنگ ستارگان/استاروارز با نام Star Wars: Jedi Fallen Order در تاریخ ۲۴ آبان ماه برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی عرضه می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده