نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

کایل ریچاردز برای بازی در نقش لیندزی والاس در فیلم Halloween Kills باز خواهد گشت

کایل ریچاردز، بازیگر نقش لیندزی والاس در دو قسمت اول هالووین، قرار است برای نقش آفرینی دوباره در فیلم Halloween Kills نیز بازگردد.

اواخر ماه تیر امسال بود که شرکت یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس ساخت دو دنباله جدید فیلم Halloween (هالووین) را رسما تایید و اعلام کردند. این دو قسمت قرار است دنباله مستقیم قسمت جدید فیلم هالووین باشند که در سال ۲۰۱۸ اکران شده بود که این دو قسمت قرار است Halloween Kills (هالووین می‌کشد) و Halloween Ends (هالووین به‌پایان می‌رسد) نام داشته باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری در فیلم Halloween Kills تایید و اعلام شده است. سایت رسمی هالووین اعلام کرد که کایل ریچاردز، بازیگر نقش لیندزی والاس در دو قسمت اول فیلم Halloween، قرار است بار دیگر این نقش را در دنباله سری جدید این فیلم ترسناک بازی کند تا شاهد بازگشت یکی دیگر از شخصیت‌های مجموعه اصلی در سری جدید باشیم. پیش از این تایید شده بود که آنتونی مایکل هال قرار است نقش تامی دویل را در فیلم Halloween Kills بازی کند.

آنتونی مایکل هال

تامی دویل درواقع کودکی بود که در دو قسمت اول فیلم هالووین اصلی شاهد حضور آن بودیم و پل راد نقش نسخه بزرگسالی این شخصیت را در فیلم The Curse of Michael Myers (نفرین مایکل مایرز) که ششمین فیلم Halloween، بود، بر عهده داشت. علاوه‌بر ریچاردز و مایکل هال، پیش از این بازگشت جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود نیز رسما در دو دنباله فیلم هالووین تایید شده بود که در این دو فیلم بار دیگر قرار است با مایکل مایرز مواجه شود. کرتیس در فیلم Halloween محصول سال ۱۹۷۸، برای اولین‌بار نقش لوری استرود را بازی کرده بود. همچنین دیوید گوردون گرین برای کارگردانی و دنی مک‌براید برای نوشتن فیلمنامه فیلم Halloween Kills و فیلم Halloween Ends باز خواهند گشت. این دو پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه نسخه ۲۰۱۸ فیلم Halloween را بر عهده داشته بودند.

فیلم Halloween Kills در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹) و فیلم Halloween Ends در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ مهر ۱۴۰۰) اکران خواهند شد. قابل انتظار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید این دو فیلم از اواخر امسال آغاز شود که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و احتمالا باید شاهد بازگشت جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود) و اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیز باشیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده