نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

فهرست بازی‌ های غرفه‌ Indie Megabooth در نمایشگاه Pax West مشخص شد

نزدیک به ۷۰ بازی در غرفه‌ی Indie MegaBooth انتظار طرفداران را در نمایشگاه Pax West می‌کشند.

 یکی از موارد هیجان انگیزی که هر ساله در نمایشگاه Pax طرفداران منتظر آن هستند، باخبر شدن از بازی‌هایی است که در غرفه‌ی Indie Megabooth حاضر خواهند بود. این غرفه در واقع یک مجموعه‌ی بزرگ از بهترین و جالب‌ترین بازی‌های مستقل صنعت بازی‌های ویدیویی است. امروز و طی آخرین اخبار بازی، تیم مسئول این غرفه، از فهرست بازی‌های خود در این نمایشگاه رونمایی کردند.

Indie Megabooth امسال ۷۰ بازی مختلف را شامل می‌شود. در حالی که ۴۵ عدد از آن‌ها در طول هر چهار روز نمایشگاه در غرفه حضور دارند، باقی آن‌ها به صورت مقطعی به غرفه می‌آیند و می‌روند. غرفه شامل فهرستی از بازی‌های متنوع در سبک‌های مختلف است که هر کدام از آن‌ها نو‌آوری خاص خود را به همراه خواهد داشت که قطعا این تنوع برای طرفداران بسیار جذاب خواهد بود.

برخی از بازی‌هایی را که در غرفه حاضر هستند، قبلا در نمایشگاه و رویدادهای دیگر دیده‌ایم. بازی‌هایی مانند Creature in the Well، Haven و Spiritfarer نمایش‌های فوق‌العاده‌ای در رویدادهای گوناگون این تابستان داشته‌اند. Creature in the Well یکی از بازی‌های مورد انتظار است؛ چرا که شاهد سبک ترکیبی از گیم‌پلی Pinball و بازی‌های Dungeon Crawling هستیم. بازی دیگری که نظر منتقدان را به خود جلب کرده است، Dunk Lords است. این بازی که در نمایش‌های خود حسابی درخشیده است، بازیکنان را به صورت دو در مقابل دو روبروی هم قرار می‌دهد و باید ببینیم با مکانیزم‌هایی که از بازی‌های NBA Jam و League of Legends الهام گرفته است، چه می‌کند. از بازی‌های شاخص دیگر این غرفه می‌توان به Arcade Spirits ،RoboCo و Superliminal اشاره کرد. با این که همه‌ی بازی‌های غرفه‌ی Indie Megabooth جذاب به نظر می‌رسند، اما این بازی‌ها تا کنون بیشتر به چشم آمده‌اند.

نمایشگاه Pax West در شهر سیاتل آمریکا در حال برگزاری است و تا تاریخ ۱۱ شهریور به کار خود ادامه خواهد داد. شما می‌توانید فهرست کامل بازی‌هایی که در غرفه‌ی Indie Megabooth حضور دارند را از طریق این لینک مشاهده کنید.

 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده