// یکشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

سازنده Cyberpunk 2077 ویدیو جدیدی با محوریت اتفاقات گیمزکام ۲۰۱۹ منتشر کرد

به‌تازگی استودیو سی‌دی پراجکت رد، ویدیویی را منتشر کرده است که خلاصه‌ای از اتفاقات نمایشگاه گیمزکام نظیر کاسپلی‌های Cyberpunk 2077 را نشان می‌دهد.

استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر Cyberpunk 2077، بااینکه برای چند سال بازی جدید خود را نشان نمی‌داد، اما در این یک سال اخیر شاهد نمایش‌های مختلف و هیجان‌انگیزی از سایبرپانک 2077 هستیم. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، این استودیو لهستانی یک ویدیو هایلایت شده از اتفاقات نمایشگاه گیمزکام 2019 را منتشر کرده است. البته این ویدیو مربوط به اتفاقات و رویدادهایی می‌شود که با محوریت سایبرپانک 2077 برگزار شده‌اند.

یکی از برنامه‌هایی که سی‌دی پراجکت رد تا پایان سال ۲۰۱۹ آن را اجرا می‌کند، اجرای رویدادهایی برای کاسپلیرهای Cyberpunk 2077 است. در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ هم شاهد کاسپلی‌های مختلفی از کاراکترهای این بازی بودیم که بخشی از ویدیو منتشر شده را شامل می‌شود. همچنین صحنه‌های مختلفی از مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهای بازدید کنندگان از غرفه‌داران سی‌دی پراجکت رد، به‌چشم می‌خورد. کاربران زومجی می‌توانند ویدیو منتشر شده را در توییتر سایبرپانک 2077 تماشا کنند.

بازی Cyberpunk 2077 در فروردین ماه ۹۸ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. همچنین چندی پیش تریلری ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی در دسترس قرار گرفت.


منبع Gamescom 2019
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده