نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

تاریخ اکران فیلم Lucy in the Sky با بازی ناتالی پورتمن اعلام شد

فاکس سرچلایت سرانجام تاریخ اکران فیلم Lucy in the Sky با بازی ناتالی پورتمن را اعلام کرد که این فیلم در فصل جوایز اکران خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Lucy in the Sky (لوسی در آسمان) تایید و اعلام شده است. کمپانی فاکس سرچلایت که در واقع زیر مجموعه فاکس قرن بیستم است، اعلام کرد که این فیلم که پیش از این Pale Blue Dot (نقطه آبی کمرنگ) نام داشت، قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) اکران شود. این فیلم قرار است اکران محدودی را تجربه کند و در واقع قرار است به‌جای فیلم The Woman in the Window (زنی پشت پنجره) به‌روی پرده‌های سینما برود که برای تغییراتی در بخش سوم فیلم و فیلمبرداری دوباره آن، اکران آن تا سال ۲۰۲۰ عقب افتاده استنوآ هاولی، سازنده سریال‌های تحسین شده‌ای چون سریال Legion (لژیون) و سریال Fargo (فارگو)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Lucy in the Sky را بر عهده داشته که اولین تجربه کارگردانی او است.

 Lucy in the Sky

فیلم Lucy in the Sky براساس یک داستان واقعی ساخته شده است که این فیلم داستان کاپیتان لیسا نواک با بازی ناتالی پورتمن، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Black Swan (قوی سیاه)، را روایت می‌کند که در سال ۲۰۰۷ حدود ۱۴۰۰ کیلومتر از هیوستون به اورلاندو را با یک چاقو و اسلحه برای به‌دست آوردن دوباره عشق سابق خود که ویلیام اوفلین نام داشت، طی کرد و پس از تهدید به گروگان‌گیری و قتل رقیب عشقی خود، دستگیر و سپس توسط ناسا اخراج شد. این داستان، یکی از بزرگ‌ترین جنجال‌های سازمان ناسا در مورد سلامت روحی و روانی فضانوردان خود در طی یک دهه گذشته بوده است. 

ناتالی پورتمن، دن استیونز، زازی بیتز، جان هم، الن برستین، پرل آمانادا دیکسون، کولمن دومینگو، نیک آفرمن، تیگ نوتارو، جرمایا بیرکت و جو ویلیامسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Lucy in the Sky حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. با این حال، هنوز حضور این فیلم در جشنواره‌ای مثل تورنتو اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد که فاکس سرچلایت حساب ویژ‌ه‌ای را روی این فیلم در فصل جوایز باز کرده است. همزمان با اکران فیلم Lucy in the Sky، فیلم Joker (جوکر)، فیلم The Current War (جنگ معاصر) و فیلم Pain and Glory (درد و شکوه)، نیز قرار است اکران شوند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده