نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

شبکه FX سریال American Crime Story را یک فصل دیگر تمدید کرد

شبکه FX سریال American Crime Story (داستان جنایی آمریکایی) را برای فصل سوم تمدید کرد و تاریخ پخش این فصل نیز اعلام شد.

شبکه FX به‌صورت رسمی از تمدید سریال آنتولوژی و درام American Crime Story (داستان جنایی آمریکایی) برای فصل سوم خبر داد؛ مسئولین این شبکه در حاشیه برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در مراسم انجمن منتقدان تلویزیون (Television Critics Association)، این خبر را به‌صورت رسمی تأیید و اعلام کردند. جان لندگراف، مدیر اجرایی شبکه FX، در این مراسم ضمن اعلام این خبر، عنوان رسمی فصل سوم این مجموعه و همچنین تاریخ در نظر گرفته‌شده برای پخش فصل جدید را اعلام کرد. فصل سوم این مجموعه با عنوان Impeachment: American Crime Story (اعلام جرم: داستان جنایی آمریکایی) روی آنتن خواهد رفت و داستان این فصل در مورد رسوایی اخلاقی بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا است و به جزئیات درگیری‌های حقوقی شخصیت‌های واقعی و اصلی پاولا جونز، مونیکا لوینسکی و لیندا تریپ خواهد پرداخت.

Impeachment: American Crime Story

سارا پلسون نقش لیندا تریپ را ایفا خواهد کرد؛ لیندا تریپ شخصی بود که در سال ۱۹۹۵ هنگامی که لوینسکی از رابطهٔ مخفیانه‌اش با رئیس‌جمهور برای او گفت، صدای او را ضبط کرد و بعداً این مکالمات را برای تحقیق به کرت استار، دادستان ویژه تحقیق درباره این موضوع ارائه کرد. بینین فلدستاین نقش جنجالی مونیکا لوینسکی را ایفا خواهد کرد؛ کارآموز جوان کاخ سفید که از سال ۱۹۹۴ به‌تدریج با بیل کلینتون، رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا رابطه نزدیکی برقرار کرده بود. آنالی آشفرد نیز نقش پاولا جونز را ایفا می‌کند؛ وی کارمند سابق ایالت آرکانزاس بود که از رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا به‌دلیل آزارواذیت شکایت کرد و با اینکه شکایت وی در دادگاه رد شد، بیل کلینتون در مصالحه‌ای پذیرفت ۸۵۰ هزار دلار به وی بدهد. در سال ۱۹۹۹، مجلس سنای ایالات متحده آمریکا کلینتون را به‌اتهام ادای شهادت دروغ و تلاش برای جلوگیری از اجرای عدالت محاکمه کرد، اما وی با یک رأی اضافی توانست از برکناری رهایی یابد.

داستان فصل جدید در مورد رسوایی اخلاقی بیل کلینتون است و به‌جزئیات درگیری‌های حقوقی شخصیت‌های واقعی و اصلی پاولا جونز، مونیکا لوینسکی و لیندا تریپ خواهد پرداخت

فصل سوم سریال American Crime Story ار روز یک‌شنبه، ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (۶ مهر ماه ۱۳۹۹) و از ساعت ۱۰ شب به‌وقت محلی و البته جهانی، روی آنتن شبکه FX خواهد رفت. چندی پیش رایان مورفی، خالق این سریال، صحبت‌هایی کرده بود که شاید فصل سوم American Crime Story از سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) پخش شود که این اتفاق نیفتاد و شبکه FX همچنان میزبان این مجموعه خواهد بود.

مجموعه تلویزیونی American Crime Story توسط بخش تلویزیونی شرکت فاکس، قرن بیستم (20th Television) تهیه و تولید شده است. در فصل دوم سریال داستان جنایی آمریکایی که The Assassination of Gianni Versace (قتل جانی ورساچه) نام داشت، بازیگرانی چون ادگار رامیرز در نقش جانی ورساچه، دارن کریس در نقش اندرو کونانان، ریکی مارتین در نقش آنتونیو دامیکو و پنه‌لوپه کروز در نقش دناتلا ورساچه حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند و از بازیگران مقطعی و مهمان آن می‌توان به آنالی اشفرد در نقش الیزابت کوت، ویل چیس در نقش کارآگاه اسکریمشاو، مایک فارل در نقش لی میگلین، جی آر فرگوسن در نقش یکی از مأموران اف بی آی به نام اوانز، ماکس گرینفیلد در نقش رانی، کریستین هورن در نقش یکی از مأموران اف بی آی به نام گروبر، جودیت لایت در نقش مرلین میگلین، داشا پولانکو در نقش کارآگاه لوری ویدر، فین ویتراک در نقش جف تریل و ژوزه زونیگا در نقش کارآگاه ناوارو اشاره کرد. فصل دوم این سریال در جریان برگزاری مراسم امسال انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا، در بخش دیوید ال. وولپر: اهدای جایزه بهترین تهیه‌کننده فیلم‌ها یا سریال محدود، جایزه را از آن خود کرد. سریال American Crime Story یک مجموعهٔ تلویزیونی آنتولوژی است که توسط رایان مورفی ساخته شده است. فصل دوم این سریال، اتفاقات سال ۱۹۷۷ و بیشتر جریانات قتل طراح لباس معروف یعنی جانی ورساچه (با بازی ادگار رامیرز) به‌دست اندرو کونانان (با بازی دارن کریس) را حکایت کرد و مورد بررسی قرار داد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده