نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵

اولین تصاویر از شخصیت‌های سریال Mrs. America منتشر شد

شبکه FX اولین تصاویر از شخصیت‌های اصلی سریال پربازیگر Mrs. America (خانم آمریکا) را منتشر کرد.

شبکه FX اولین تصاویر از شخصیت‌های اصلی سریال درام و پربازیگر Mrs. America (خانم آمریکا) را منتشر کرد که در این تصاویر شاهد حضور کیت بلانشت، سارا پلسون و دیگر بازیگران این مجموعهٔ احتمالاً تک‌فصلی هستیم. مینی‌سریال Mrs. America روایتگر تاریخ مدرن جنبش زنان است و داهوی والر، تهیه‌کنندهٔ برندهٔ جایزه اِمی، تهیه‌کنندگی این پروژه شبکه FX را بر عهده خواهد داشت. آنا بودن و رایان فلک، کارگردانان فیلم ابرقهرمانی و موفق در گیشه Captain Marvel (کاپیتان مارول)، علاوه بر کارگردانی قسمت ابتدایی، تهیه‌کنندگی اجرایی مینی‌سریال Mrs. America را بر عهده خواهند داشت؛ فیلم Captain Marvel این دو کارگردان، فروش ۱ میلیارد و ۱۲۸ میلیون دلاری در گیشه داشته است.

تصاویر منتشرشده را از سریال Mrs. America را در پایین مشاهد می‌کنید:

Mrs. America

داستان سریال Mrs. America برگرفته از رویداد واقعی ظهور و قیام فمینیسم از نگاه شخصیت فیلیس شلفلی است که واکنشی شدید و انتقادی به کارهای صورت گرفته توسط اشخاصی چون گلوریا استینم، بتی فریدن، شرلی کیشولم، بلا آبزاگ و جیل راکلشاوس که فمینیست‌های موج دوم بودند، داشت. فیلیس شلفلی کمپینی به‌راه انداخت و این کمپین با نظریات حقوق برابری زنان و همچنین قانونی‌شدن سقط جنین مخالف بود. طبق گفتهٔ مسئولان شبکه  FX، این مینی‌سریال نشان خواهد داد که چطور درگیری زنان بر سر قدرت، به تغییر دیدگاه کلی سیاسی و فرهنگی جامعه کمک کرده است.

سریال Mrs. America در ۹ قسمت تولید و ساخته خواهد شد و داهوی والر، کیت بلانشت، استیسی شِر و کوکو فرانچینی، تهیه‌کنندگان اجرایی این مینی‌سریال خواهند بود. انتظار می‌رود مراحل ساخت و تولید پروژهٔ جدید شبکه FX، در سال جاری آغاز شود.

بازیگران معروفی چون کیت بلانشت در نقش شخصیت محتاط و رادیکال فیلیس شلفلی، سارا پلسون در نقش شخصیت آلیس، الیزابت بنکس در نقش شخصیت جیل راکلشاوس که یکی از اعضای حزب جمهوری‌خواه زنان است و علیه تصویب اصلاح حقوق برابری زنان فعالیت می‌کند، رز بایرن در نقش شخصیت گلوریا استینم، جیمز مارسدن در نقش شخصیت فیل کرین، ازو آدوبا در نقش شخصیت شرلی کیشولم، جان اسلاتری در نقش شخصیت فرد شافلی، مارگو مارتیندل در نقش شخصیت بلا آبزاگ، آری گرینور، ملانی لینسکی، تریسی المن در نقش شخصیت بتی فریدن، جین تریپلهورن و کایلی کارتر، در سریال Mrs. America حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت. این سریال برای پخش در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده