// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

تاریخ آغاز دومین بتای محدود The Surge 2 مشخص شد

استودیو Deck13 به‌عنوان سازنده‌ی The Surge 2، تاریخ آغاز دومین بتای محدود این بازی را رسما اعلام کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Deck13 تاریخ شروع دومین مرحله بتای محدود بازی The Surge 2 را اعلام کرد. دومین بتای محدود این بازی تخیلی قرار است از ۱۵ تا ۲۵ ماه آگوست (۲۴ مرداد ماه تا ۳ شهریور ماه) برگزار شود. در حال حاضر نزدیک‌به هزار بازیکن برای ورود به این بتا ثبت‌نام کرده‌اند و اگر شما هم علاقه‌مند به این کار هستید، می‌توانید از این لینک اقدام کنید. برای مشارکت در این بتا باید یک حساب کاربری در استیم داشته باشید و به یکی از زبان‌های انگلیسی و فرانسوی نیز بتوانید صحبت کنید.

تمامی کسانی که در نهایت برای شرکت در این بتا انتخاب می‌شوند، باید متعهد شوند که هیچ‌گونه اطلاعاتی از جمله تصاویر گیم‌پلی بازی را به بیرون انتقال ندهند و منتشر نکنند. تنها سوال مهمی که در این‌جا مطرح می‌شود این است که آیا پیش از انتشار بازی توسط کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو، شاهد آغاز یک بتای عمومی هم خواهیم بود تا همه‌ی علاقه‌مندان بتوانند وارد آن شوند؟ اگرچه کمی بعید به‌نظر می‌رسد، اما شاید هم این اتفاق رخ بدهد.

تاریخ انتشار بازی The Surge 2 برابر با ۲۴ ماه سپتامبر (دوم مهر ماه) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خواهد بود. پیش‌تر در زومجی جدیدترین تریلر گیم‌پلی این بازی را مشاهده کردید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده