// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

لوت باکس‌های Rocket League تا پایان سال 2019 از این بازی حذف می‌شوند

استودیو سایانیکس در راستای اجرای سیستم لوت جدید خود، در پایان سال ۲۰۱۹ جعبه‌های پولی Rocket League را از این بازی حذف خواهد کرد.

بازی Rocket League برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و توانست به مرور زمان به یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های چندنفره و سرگرم کننده تبدیل شود. در جریان این چهار سال، تغییرات زیادی روی بازی اعمال شده است و محتویات مختلفی هم در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. بااین‌حال اعلام شده که تا پایان سال جاری میلادی، شاهد یک بزرگ در این بازی خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده و ناشر راکت لیگ، در وبسایت خود اعلام کرده است که تا پایان سال ۲۰۱۹، تمامی جعبه‌های پولی را که آیتم‌های تصادفی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند، از بازی حذف خواهد کرد. این کار در راستای ارائه تجربه‌ی بهتر برای کاربران سراسر جهان انجام خواهد شد. در ادامه، سیستم جدیدی برای لوت‌های بازی درنظر گرفته شده است که قبل از دریافت یک جعبه، دقیقا به شما می‌گوید که چه آیتم‌هایی را کسب خواهید کرد.

سایانیکس در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که سیستم جدید لوت بازی، شبیه به سیستم Fortnite: Save the World طراحی شده است. ازاین‌رو بازیکنان قبل از پرداخت پول داخل بازی برای یک جعبه، می‌توانند محتویات داخل آن را مشاهده کنند. همچنین پس از اضافه شدن این سیستم جدید، بازیکنان می‌توانند همانند قبل راکت پس پرمیوم، ماشین‌های مختلف و آیتم‌های eSports بازی را از فروشگاه خریداری کنند.

با خریداری شدن راکت لیگ توسط اپیک گیمز، اعلام سیستم لوت شبیه‌به فورتنایت مورد عجیبی نیست و باید ببینیم در عمل این سیستم چه بازخوردهایی را دریافت می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده