// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷

حالت Pandemic بازی Call of Duty: Black Ops 4 در دسترس قرار گرفت

استودیو تری آرک حالت Pandemic را برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 در دسترس قرار داد.

هفته‌ی پیش بود که مشخص شد قرار است امروز یک حالت جدید به بازی Call of Duty: Black Ops 4 اضافه شود. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این حالت با نام Pandemic برای این بازی در دسترس قرار گرفته است که روز گذشته نیز یک تیزر کوتاه برای آن منتشر شده بود. این تیزر را که استودیو Treyarch در توییتر منتشر کرده است، در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو جزییات زیادی از این حالت نشان داده نمی‌شود و تنها می‌توان یک زامبی را دید که از زمین بیرون می‌آید و این پیام را برای مخاطب دارد که می‌توان در قالب زامبی وارد بازی شد. اگر شما هم از طرفداران مجموعه Black Ops باشید، احتمالا این صحنه برای شما نیز آشنا خواهد بود. اگر به عقب و زمانی که بسته الحاقی Turned بازی Call of Duty: Black Ops 2 منتشر شد برگردیم، حتما به‌یاد دارید که این بسته شما را برای اولین بار در نقش یک زامبی وارد بازی می‌کرد و به‌ شما این امکان را می‌داد تا از دستان خود به‌عنوان سلاح برای صدمه زدن به سایرین استفاده کنید. اگرچه در حال حاضر و در حالت Pandemic بازی Call of Duty: Black Ops 4 دقیقا شاهد همان موارد نیستیم، اما همین که مجددا بتوانیم در قالب زامبی وارد بازی شویم خالی از لطف نخواهد بود.

حالت Pandemic به‌عنوان یک حالت بتل رویال از امروز و در قالب نیم‌فصل جدید به بازی Call of Duty: Black Ops 4 اضافه شده است که در آن شما باید در بین ۸۰ بازیکن حضور پیدا کنید و به رقابت بپردازید تا در نهایت بتوانید به آخرین کسی تبدیل شوید که روی کره‌ی زمین باقی مانده است. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در حال حاضر برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده